Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Echt een piepklein drupje krijg je wel weer los, maar als je hem helemaal inzeept, lukt dat niet meer. :rolleyes:

Een drupje ca op een stukje papier, en dan het schroefje daar FF doorheen halen.

Ben juist een setje nieuwe schroevendraaiers gaan halen en nu past nog altijd geen ene schroevendraaier :( Het vijsje is volgens mij gewoon versleten want bij de vijsjes vd nieuwe feathering shaft past hij wel.. Hoe kan ik dat stomme vijsje vd feathering shaft er nu uitkrijgen :confused:

Ik heb dit ook gehad.
Ik heb hem zo los gekregen:

1 iemand staat aan de ene kant met de schroevendraaier en iemand anders aan de andere kant. Dan druk je alle 2 zo hard mogelijk terwijl je draait. Als je maar hard genoeg drukt, moet het lukken!

Zo, heb de fbl spullen van de 450 af (staan nu in de tekoop sectie), flybarkop weer gemonteerd ( zoals in de voorgaande plaatjes van me ook te zien is) en de nieuwe gyro net even ingesteld, vliegt weer heerlijk! ik ben dus toch meer een FB vlieger, het vlieggedrag spreekt mij meer aan :)

Laatst bewerkt:
Ik heb dit ook gehad.
Ik heb hem zo los gekregen:

1 iemand staat aan de ene kant met de schroevendraaier en iemand anders aan de andere kant. Dan druk je alle 2 zo hard mogelijk terwijl je draait. Als je maar hard genoeg drukt, moet het lukken!

Ben bang dat ik men schroevendraaiers zo kapot maak..
En eigl is T6 te klein en T7 te groot bij al men setjes, behalve bij 1 setje past de T7 perfect :shock: Raar.. Misschien dat die iets meer al versleten is ofzo waardoor die wel past..

Net gevlogen met Chow, waar hij met de Gaui een remaiden heeft gemaakt. Echt een supermooie copter, en heel stabiel. Het was een beetje winderig, maar hij bleef erg strak hangen,.. ;)

Wij hebben wel wat foto's, maar door de spanning van het voor het eerst weer vliegen zijn we vergeten te filmen. Er stond best een beetje wind, dus we moesten een goeie positie vinden om de wind in de rug te hebben. Het ging perfect, al moet je echt windstil hebben om hem goed te kunnen trimmen. :cool:

Wij hebben wel wat foto's, maar door de spanning van het voor het eerst weer vliegen zijn we vergeten te filmen. Er stond best een beetje wind, dus we moesten een goeie positie vinden om de wind in de rug te hebben. Het ging perfect, al moet je echt windstil hebben om hem goed te kunnen trimmen. :cool:

Klopt dat komt een volgende keer dan wel. Ik had begrepen van Chow dat jij ook mee komt de volgende keer als hij hier naar toe gaat?

Ja de remaiden is perfect gegaan. Tailproblemen zijn opgelost en de heli is stabiel. Ik was best wat nerveus moet ik zeggen. De tail is nu errug fel. Die wil ik wel iets rustiger hebben.. Ik heb niet gefilmd want dat was er het moment niet voor. Wel foto's gemaakt van de heli van Tijn. Die upload ik straks even..

Nog steeds niet 100% tevreden. Best lastig om deze heli's te fotograferen. Maar ik oefen gewoon door tot ik de klik heb wat goed werkt. Is beetje trial en error. En voor de piloot lastig om te doen wat ik wil :)

6337741330_1fa163cdd6_z.jpg

6337741482_8609f4ce3a_z.jpg

Back