Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Moet je tijd voor maken jonge anders krijg je nog meer jeuk :) .

Ik laat het wel weten.. Zal in de middag zijn denk ik dat ik ga.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is geheim :)

Kijk even op de website van ACH Heemskerk volgens mij kan je het daar wel vinden.

het zit achter de meubelboulevard in Beverwijk, in de weilanden. Vanaf de meubelboulevard 5 min. rijden.

Jeej, ik heb een nieuwe pet :p

img0257xq.jpg

Cool petje! Maakte Vario maar zulke petjes....
(werkelijk waar, die zijn zo lelijk dat ik ze niet durf te dragen.... en als je mij kent, weet je dat het me normaal geen reet uitmaakt wat er op mijn kop staat, maar dát is zelfs voor mij te erg....)

Groet, Bert

ik vind t maar niks, helemaal zo in rc merk kleding lopen, er staat immers al vaak genoeg align of compass op je helicopter;) maarja ieder zn ding

Ik ben de enige in Suriname met een Align petje. De kans dat iemand snapt wat er op mijn pet staat is nihil. En als iemand het wel snapt heb je gelijk wat om over te kletsen. Ik draag in Nederland namelijk verder nooit petjes.

Bovendien is dat "sponsoring" een flauw verhaal. Dan moet je je bier overgieten in blanco flessen. Je laptop afplakken. Gymschoenen afplakken. Je horloge afplakken wat lastig is met de tijd aflezen. :mrgreen:

Vergis je niet, sommigen worden dik betaald om reclame op kleding te dragen op evenementen. Je mag dan toch trots zijn dat je die kleding draagt. Dat is in elke tak van sport (hobby) waar sponsoring plaats vindt.

Aangezien jij de sponsor bent van jezelf, kan je die cap met trots dragen,.. :wink:

:mrgreen:

Zolang het mij beschermd tegen een zonnesteek is het prima. Ik heb namelijk relatief weinig haar en dan ben je binnen no time hondsberoerd als je in de felle zon staat.

Cool petje! Maakte Vario maar zulke petjes....
(werkelijk waar, die zijn zo lelijk dat ik ze niet durf te dragen.... en als je mij kent, weet je dat het me normaal geen reet uitmaakt wat er op mijn kop staat, maar dát is zelfs voor mij te erg....)

Groet, Bert

Ghehe dat moet dan wel heer erg zijn. Durf dat petje niet eens via google te zoeken :p

Back