Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ja op advies een 3 kanaals genomen maar had achteraf misschien beter wel gelijk een 4 kanaals kunnen nemen. Ik sta nu onbewust ook op de linkerstick te drukken om te sturen. Maar die doet natuurlijk niks. En inderdaad krijg je hem vrijwel niet de bocht door als er wat wind staat. En dan blijft ie doorvliegen tot je hem maar aan de grond moet zetten omdat ie anders te ver gaat.

achteraf misschien beter wel gelijk een 4 kanaals kunnen nemen. Ik sta nu onbewust ook op de linkerstick te drukken om te sturen. Maar die doet natuurlijk niks.
dat is het 'm vaak: je vliegt met andere stick movements dan je gewend ben.
met een 4ch heb je nog dezelfde stick plaatsen als de heli's.

nu wen je dubbel: én de sticks, én de gedrag van de j3 cub...

Klote als je wat gekocht hebt en het niet meteen krijgt!
Vandaag nog 3 packs gevlogen met 450 in fikse wind ging goed, zag alleen dat er speling in de kop zat, schroef van de spindle is los gekomen denk ik. Gelukkig niet in de lucht :eek:
Zetten jullie de schroef met blauwe of rode locktite vast? Ik had blauw gebruikt naja dodged a bullit denk ik :D

Blauwe loctite of ander merk borgmiddel met de zelfde eigenschappen is prima voor schroeven die je zonder verwarmen nog eens los wilt kunnen halen.
Het kan gebeuren dat het schroefdraad te vettig is en het middel niet goed borgt, even ontvetten is daarom wel verstandig.

Oke ga ik het eerst even schoonmaken had ik idd niet gedaan.. kan ook met aceton toch(van me vriendin)

Laatst bewerkt door een moderator:
en goed laten drogen, is niet in 5 minuten droog,
je kan bij de schroef van die 450 ook een zelffixing moer gebruiken.

dat je zulk slap gedrag van een forumlid krijgt... balen!! :mad:
zoieso denk ik dat dit geen zuivere koffie is, dus zou ik nu m'n geld terug halen en een andere 250 zoeken...
eigenlijk moet je pas betalen als ie 'm heeft opgestuurd en jou de track&trace code heeft bezorgd.

enne, waarom opsturen?
als je 'm ophaalt kan ie 'm meteen voorvliegen...

t is nog maar de vraag of ie je post leest Uwe ;)

dat je zulk slap gedrag van een forumlid krijgt... balen!! :mad:
zoieso denk ik dat dit geen zuivere koffie is, dus zou ik nu m'n geld terug halen en een andere 250 zoeken...
eigenlijk moet je pas betalen als ie 'm heeft opgestuurd en jou de track&trace code heeft bezorgd.

enne, waarom opsturen?
als je 'm ophaalt kan ie 'm meteen voorvliegen...

Ik weet, dat hij mijn post niet leest, hahaha.
Met vooruit betalen ben ik ook snel, denk da word hij sneller verzonden.
Naja en halen, ik zit ook liefer aan de PC en wacht tot de DNT mijn pakkje brengt, zo als nu ppphhhhhh:???:

yup, wachten op de bezorger is makkelijker, maar zelf vind ik dat niet zo prettig als het om 2e hands spul gaat.

nieuw import spul: geen probleem
2e hands spul: no way

yes, zou ik toch bij de verkoper bekijken dat 2. hands spul,

ik wacht op kogellager voor de 700er en nieuwe servo voor de 250er,
ook de 450 krijgt (bij dit weer) nieuwe assen en lagers,
en het hek heeft te veel spelling, die futaba doet het wel goed aan het hek, maar bij windvlagen voel je het wel,

dus eerst wachten, dan bouwen,
dan weer wachten voor mooi weer en eerst dan vliegen pppuuuhhhhh

dan weer wachten voor mooi weer en eerst dan vliegen pppuuuhhhhh

+1, maar dan voor m'n extra 300
hier regent het om de haverklap, écht balen :mad:
denk je dat het droog blijft, wil je net met je machientje naar buiten lopen, en krijg je meteen een koude douche...:???:

hier hebben we van alles,
windkracht 3-4 met vlaagen
komt de zon .. en 2 minuten later ook hier die douche,
vanavond, na 19 uur (en ook niet te laat) zou het lukken volgens weerbericht.

Vreemd dat jij 3-4 hebt in Leidschendam. Ik heb hier toch echt een pittigere wind dan 4 en ik woon niet eens zo gek ver van je af. Maar goed. Dat lijk ik hier wel vaker te hebben op de 1 of andere manier. Misschien omdat alles hier vlak is en ik relatief dicht bij de kust zit.

Back