Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je een forse zender fijn vind is Futaba wat aan de kleine kant wellicht. Ik vond hem na het uitpakken best compact en begon te twijfelen. Totdat ik ermee ging vliegen. Twijfel wegZeker als duimvlieger is een compacte zender fijn.
Dat is maar welke je hebt. Ik ben een tijdje terug geswitched van een T8FG naar een T10CG omdat die laatste véél forser en zwaarder is. De T8FG kreeg ik kramp van in mijn handen.
Net wat Chow zegt, even hoveren is er niet bij heLandingen met vliegtuigen zijn zoveel boeiender en uitdagender dan met een heli. Veel meer factoren die je juist moet inschatten en uitvoeren! Althans dat vind ik :smile:
Het is allemaal heel subjectief. Maar ergonomie is vaak iets waar niet naar gekeken wordt bij de keuze voor een zender. Geldt ook voor mij, ik ben er proefondervindelijk achter gekomen dat de T8FG het wat de ligging in mijn handen betreft gewoon niet is.
Qua vliegen heb ik meer meer met heli's. Dat ze gemakkelijk te transporteren zijn tov een 1m of meer vliegtuig, snel vliegklaar zijn en weinig vereisen om op te stijgen en te landen is mooi meegenomen![]()
Het is allemaal heel subjectief. Maar ergonomie is vaak iets waar niet naar gekeken wordt bij de keuze voor een zender. Geldt ook voor mij, ik ben er proefondervindelijk achter gekomen dat de T8FG het wat de ligging in mijn handen betreft gewoon niet is. Het programmeren van de T8FG daarentegen vind ik echt het einde. Was dat maar ook op de T10FG maar helaas. Da's nog de oude stijl interface die ze al tientallen (?) jaren gebruiken bij Futaba. Je kan niet alles hebben...