Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Of het keyboard in dit geval![]()
KloptWaar het hart van vol is loopt de mond van over. Of het keyboard in dit geval![]()
Vandaag was het in ieder geval mijn beurt(want geloof me, de tegenvallers komen echt ook nog wel in deze hobby...)
is dit niet iets voor je om van twee weer een te maken?kan ik ook wel gebruiken.. een andere club. baaldag.
eerst brand me voeding door, dus kan niet meer laden. en me ouwe trouwe dx7 is gevallen, lcd scherm gebarsten. zucht.
hebben ze daar ook een happy hour? bespaar ik nog wat voor een nieuwe zender![]()
Werkt mooi dat vonkenbakkie Bert! Ben het nog niet verleert, moet van Wob weer een heli aanschaffen :rolling:
Tevens genoten van een bekende van Wob die letterlijk even binnen kwam vliegen met een paar mooie low passes over het veld![]()
Das een goeie vraag inderdaad, wel een gok als je het niet zeker weet.zat ik ook al naar te kijken. vraag me alleen af of het gaat werken. oude module in een nieuwe zender.?! denk dat alleen de telemetrie dan niet meer werkt.