Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wow ja idd. lijkt me zeker te overwegen !
ik zie dat ze ook de combo doen met de dx5e... maar ik mag er dus vanuit gaan dat de dx6 combo meer instel mogelijkheden biedt ?
Hier is bijv. een filmpje waar wat settings worden gepresenteerd: [URL="- Eflite Blade MSR DX6i Settings[/URL]
kan iemand mij zeggen hoe lang de standaard batterijen +- vliegtijd geven ?
als ik me niet vergis gaat het ledje knipperen als de batterij leeg raakt, maar das niet altijd even zichtbaar... kan je gewoon blijven vliegen totdat de heli zakt omdat de batterij leeg raakt ? of is dat geen goed idee ?
beter de timerfunktie gebruiken in de (dx6i) zender ?
Gebruik ook de timer functie op dx6i als extra info. Zodat ik tegen het einde toe niet juist te zot aan het doen ben.
Boekjes lezen kan heel interessant zijn.
Zeker als je alles zoals ik moet doen, op eigen houtje alles leren.
Soms had ik wel gewild dat er iemand in de buurt was dat me wat kon helpen. Zeker nu ik een CP heli heb gekocht.
Door weeral buiten te willen vliegen heb ik een zware crash gehad. Hierdoor tandwieltjes van een servo lichtjes belast. Gevolg: tandwieltjes bleven lichtjes haperen. Kunnen volgens de winkel niet vervangen worden, enkel de volledige printplaat kan vervangen worden. Heb dan tandwiel lichtjes verschoven. Vliegt weer zoals nieuw nu. Toch sterk dat helitje.
Vliegen er nog veel mensen van jullie buiten met de mSR?
Bij Freakware kan je het servo moduultje los kopen.
Zo hoef je niet de hele 5 in 1 te vervangen.
-= freakware GmbH =- Blade mCX / mSR Ersatzeinheit Servos (E-flite) EFLH1066