Kijk je uit dat je Trix niet raakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor alle piloten die afgelopen middag een bezoekje hadden gebracht aan het Loo veld in Apeldoorn: BEDANKT!!
Was een top vliegmiddag en super gezellig.De sfeer was echt goed te noemen.Er werd veel gevlogen en veel gepraat.Super dus.
Verbaasde mij zeer dat er maar liefst 8 man op het veld stonden te vliegen.
De opkomst was geslaagd en we hebben dikke pret gehad en veel Lipo packs leeggevlogen.
Foto's zullen vast volgen.
Op naar morgen zal ik maar zeggen want het jeukt me nu al weer en heb er alweer verdomde veel zin aan.
Mijn leeggevlogen Lipo packs liggen alweer aan de 6 laders te lurken.Het zijn net kleine baby's die aan de tiet hangen.Ha ha ha ha
Morgen maar weer flink genieten.
Vr Gr D
Owk, Thnx voor info Jeroen.![]()
Die 8T motorpinion lijkt mij ook een betere optie dan die stock 9T
Je hebt het ook over de maingear van de Genius CP. Heeft die meer tanden dan de maingear van de Super CP?
Of is dat een grotere main gear zodat de C05M motor (14mm) er op past.
Ik heb juist de WK-WS-12-001 als motor gekozen omdat die maar 12mm dik is.
Die C05M zou ook maar net kunnen passen. Zonder dat ik de dremel in de servo zet.
Want veel ruimte hou je niet over met de C05M.
Grtz Marco.
Voor alle piloten die afgelopen middag een bezoekje hadden gebracht aan het Loo veld in Apeldoorn: BEDANKT!!
Was een top vliegmiddag en super gezellig.De sfeer was echt goed te noemen.Er werd veel gevlogen en veel gepraat.Super dus.
Verbaasde mij zeer dat er maar liefst 8 man op het veld stonden te vliegen.
De opkomst was geslaagd en we hebben dikke pret gehad en veel Lipo packs leeggevlogen.
Foto's zullen vast volgen.
Op naar morgen zal ik maar zeggen want het jeukt me nu al weer en heb er alweer verdomde veel zin aan.
Mijn leeggevlogen Lipo packs liggen alweer aan de 6 laders te lurken.Het zijn net kleine baby's die aan de tiet hangen.Ha ha ha ha
Morgen maar weer flink genieten.
Vr Gr D
Ja volgen mij heeft ie iets meer tandjes. Inderdaad past deze gear beter op het tandwiel, met de mini gear komt hij wel heel dicht op de servo. Mijn Mini is echter niet helemaal lekker meer, weinig power en zelf de genius motor wordt heel snel erg heet. Ik zit er aan te denken er gewoon een boardje van de super in te gaan zetten met de servo's. Zal morgen de draadjes van de lipoconnector eens opnieuw op het bordje solderen. Ik heb trouwens een 13000KV Brushless Main Motor besteld, ze zeggen dat die wat langer vliegt.
Dus de maingear van de Genius CP is ook qua diameter groter dan van de Super CP?
Zal eens proberen of de C05M tor zo op de Super CP past, met de stock maingear.
Als ie dan de servo raakt, kan ik altijd nog die Genius maingear proberen.![]()
Grtz Marco.
Jep Marco die van de Genius is groter. Ik zag het toen niet toen ze beide nog in het zakje zaten maar toen ik ze op elkaar had gelegd wel.
Nou voorzichtig doen he!!!
Iedereen hartelijk dank voor de reacties en Dave bedankt voor je Skype support
De oplossing was dus vrij simpel,de skid eraf grote tandwiel naar boven drukken,skid er weer op en probleem was opgelost.
Je moet het maar net weten en nu weet ik het voor de volgende keer.
Wel raar dat het tandwiel niet geborgd is eigenlijk of is daar een reden voor ?
Denk dat je net gemerkt hebt, waarom de maingear niet geborgd is.![]()
Mocht het geborgd zijn. Dan is de kans dat er wat anders kapot gaat veel groter.
Grtz Marco.
nou denk niet dat het morgen hier vliegen wordt want er ligt voorlopig al weer 5cm+ sneeuw...........![]()