nou denk niet dat het morgen hier vliegen wordt want er ligt voorlopig al weer 5cm+ sneeuw...........![]()
Sneeuw iets aan de kant schuiven en gaan met die banaan:grin:
Mvg. Freddie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nou denk niet dat het morgen hier vliegen wordt want er ligt voorlopig al weer 5cm+ sneeuw...........![]()
Helikopters staan toch op skietjes?
water + electriciteit = ellende !!!!!!!!!!!!!!![]()
Vandaag binnen gevlogen met mijn Mini CP. Ik zit met een klein probleempje. In hover is de Mini CP heel stabiel. Enige is dat de staart een heel klein beetje naar rechts / tegen de klok in draait. Ik heb dat nu gecorrigeerd met trim maar dat is niet goed. De trim bereikt bijna de maximale stand naar rechts. Ik moet dus ergens iets beter afstellen maar ik weet niet zo goed waar. Nogmaals, het is maar een klein probleempje maar het zou fijn zijn als ik mijn Mini helemaal strak in het gareel zou krijgen
Heeft iemand een tip? Dank alvast.
Groet, Evert
water + electriciteit = ellende !!!!!!!!!!!!!!![]()
Trim helemaal rechts....das niet goed nee. Is het een nieuwe mini en zijn je zenderinstellingen verder standaard ? Anders misschien toch staart motor op ? Staartvin misschien iets verbogen ? Geen trillingen....blades netjes in balans ?
Mini is niet nieuw. Zenderinstellingen zijn standaard. Staartvin is niet verbogen. Geen trillingen. Startmotor op: zou kunnen. Maar ik heb dit probleem al langer.
Resteert de balans in de blades. Ik zie op het oog niets geks, maar ik sluit niet uit dat dit het probleem is. Hoe kan ik dit nagaan en evt. corrigeren? Dank voor het meedenken!
Er ligt sneeuw,het is koud maar het zonnetje schijnt.
Ik wil zo graag vliegen straks maar sta in dubio wat ik zal doen.
Ik ga de lipos maar laden voor het geval ik toch wil gaan![]()