Verzameltopic Walkera CP helicopters

Sterkte met het herstel van je heli.
Hopenlijk heb je niet al teveel schade.
Vr Gr E
Weet nog niet of hij hersteld wordt, teveel zaken hebben schade waardoor dit waarschijnlijk niet rendabel zou gaan zijn. tail boom, TT, maingear, tail gear, main blades, tail blades, stabalizer, mainshaft, featheringshaft, 2 swash servos, paddles, verschillende linkages, en dat is alleen op het oog dus als hij uit elkaar is zal daar nog wel wat bij komen.

Ach ja 1ste crash en gelijk total loss.........ik zie wel

Da's krankzinnig veel schade man.. Je zou bij Rc-Addict of Hobbyking kunnen shoppen voor de minder "relevante" onderdelen. Dan valt het denk ik wel mee..

ik snap er zelf ook geen reet van en er stonden 20 man te kijken die het ook eigenlijk niet weten zo dicht bij de grond in een hoover op ongeveer 15mtr afstand en dan zo f.ck .ng veel schade, de staart niet gebogen maar finaal afgebroken. de 1 zegt hij klapte ineens om de ander zegt dat de tail eerst de grond raakte. En het vreemde als ik zelf het filmpje in mijn hoofd probeer terug te spoelen zie ik hem alleen maar op de grond liggen en lijkt het wel of ik hem helemaal niet neer heb zien komen. Maar ja heb het hoopje ellende voorlopig opgeborgen, als die gemaakt wordt is het wel met originele onderdelen maar heb net voorzichtig ff gekeken wat de kosten worden als er niet meer kapot als ik nu heb gezien, maar ook daar word ik niet echt blij van en zal die voorlopig wel op de kast blijven staan

Dit is de emotie van de dag en begrijpelijk. Ding laten liggen en komende week even inventariseren. Dan gewoon rustig weer opbouwen. Je bent slim genoeg om de onderdelen netjes in te kopen.
Was dit een volledige Align 500 of een kloon die nu even de grond in ging?

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen of de Master CP voldoende is voor hun kunsten..

Check Manuel Campos..

Laatst bewerkt door een moderator:
dsc0564vo.jpg

Ik durfde het vandaag niet aan met de T-rex en die stevige wind, dan vlieg ik liever een kleindje in de kreukels dan deze;)

Jan

Maar goed. We raken offtopic hier dus meer crash beslommeringen in beslommeringen;) Heb Master CP klaar mocht er morgenochtend even weinig wind zijn...

Dan maar weer even flink ON-Topic..............
Heb me daarnet een Walkera V120DQ02 BNF besteld.
Gaat vliegen in combinatie met mijn Walkera Devo 8-s zender.
Ben altijd al verzot geweest op schaal heli's.
Voorheen in 450 size zoals de MD500 Hughe, en deze Walkera Micro heli met Airwolf getrouwe schaalromp kon ik niet laten staan.
Het minpuntje is dat deze V120DQ02 niet in de originele Airwolf zwart/witte kleur is.
Maar........daar valt natuurlijk dmv Airbrush wel een mouw aan te passen.
Heb het al een Amerikaan zien doen op Helifreaks en die had deze V120DQ02 helemaal verandert van stock kleur naar Airwolf kleuren.Echt vette shit.
Hoop de heli eind van de week binnen te krijgen.
Relaas volgt later.
Vr Gr E

Je hebt de devo versie kunnen vinden? Ben erg benieuwd naar je foto's en hopelijk toch ook een filmpje..

Bedankt voor het plaatsen van de foto van de heli.
Klopt inderdaad wat betreft het tot kleur veranderen naar een Airwolf.
Maar..........het is te doen.Zag het op een ander Forum.
Een losse romp kost slechts 4 tientjes en dat is de moeite waard om de Airbrush er eens over heen te laten gaan.
Met de koude en natte wintermaanden in het verschiet is zo'n project natuurlijk super en dan tijd zat om het te proberen.
Hoogzomer zul je mij ook niet met zulke projectjes bezig zien.
Ben namelijk niet zo'n modelbouwer.
Maar s'winters wil ik nog wel eens los gaan met de creatieve geest.Ha ha ha ha ha.

Er zijn echt super veel mooie modellen die Walkera heeft tegenwoordig.
Zag afgelopen middag de Walkera V2 (nog niet leverbaar helaas)
Om die alleen al te mogen vliegen.Vet!!!
Al met al nog veel spul om van te dromen, om van te likkebaarden en om voor te sparen.Ha ha ha ha ha.
Heerlijke hobby!!
Vr Gr E

Super!!Wat een strakke bak.
Zeg nou eens eerlijk: is er een ander merk op deze aardbol die ook zulke heli's op de markt zet??????
Ha ha ha ha ha.......niet dus.
Heerlijk.
Vr Gr E

...
Het minpuntje is dat deze V120DQ02 niet in de originele Airwolf zwart/witte kleur is.
Maar........daar valt natuurlijk dmv Airbrush wel een mouw aan te passen.
Heb het al een Amerikaan zien doen op Helifreaks en die had deze V120DQ02 helemaal verandert van stock kleur naar Airwolf kleuren.Echt vette shit.

Bedoel je zoiets?

20121001_214009.jpg

Was een CB-180Q (oranje/zwart) maar daar heb ik de romp van een 5G4Q3 op gezet. Er zitten zelfs nog machinegeweren op schaal voor op de 'vleugels' bij, maar die vond ik iets té ;)

Airwolf.

Ooooh wat mooi z'on airwolf rompje. Die gaat er bij mij ook een komen. Maar dan turbine (over een paar jaar) als ik dan tenminste een beetje kan vliegen:D

Turbine?
Dat is het serieuze en duurdere werk.
Dat sla ik persoonlijk maar over want kost me teveel centen en heb ook geen auto om zo'n formaat heli in mee te vervoeren.( en dan heb ik het nog niet eens over het Crashen met zo'n turbine heli van kilo's gewicht.Argghhhhhh)
De Micro heli's bevallen me al jaren reuze goed en helemaal sinds Walkera de inhaalslag heeft gemaakt op kwaliteitsgebied en de zwaar verbeterde vliegeigenschappen van hun toestellen.
Hoop voor zaterdag mijn bestelde Walkera V120DQ02 Micro heli binnen te krijgen.(formaat V120D02S maar dan met schaalrompje eromheen)
Dan binden met de Devo 8-s en er eens lekker voor gaan zitten om de zender instellingen voor de heli goed te krijgen zodat zij vliegt als een engel.
Vind die regen niet eens zo erg omdat binnen vliegen(al is het maar hooveren) met mijn Micro modellen ook erg leuk is.
Vr Gr D

Hey Erwin,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Lekker he die Walkera modellen, moeilijk kiezen ook:D
Bij mij zal er binnen nu en een maand wel een V120D02S V2 komen;)

Ben benieuwd naar je bevindingen!

Back