Hoi Wim!!
Bedankt kerel en hopenlijk heb ik een goeie keuze gemaakt met de V120DQ02
Ik hou jullie op de hoogte.
Hoop het toestel vandaag via de post uit Duitsland binnen te krijgen.
Ook uitstekend weer vandaag om zo'n Micro heli eens lekker in te stellen op de zender en strak vliegend te krijgen.
Er zijn van die dagen dan ben ik gewoon blij met de regen.Ha ha ha ha ha.
Die V120D02 die jij op het oog hebt schijnt ook een hele fijne te zijn, want heb dat toestel al meerdere keren in het echt zien vliegen door andere piloten.
Zit ik ook met een schuin oog naar te loeren, maar voorlopig eerst even wat andere zaken op een rij zetten.
Wil mijn M120D01 nog vliegend krijgen op de Devo 8-s en daarvoor moet er wel een andere ontvanger/Gyro bordje in.
Kost al snel een dikke 60 euro.
Ook wil ik mijn Gaui 500X QuadCopter voorzien van een betere CPU.
Zit vanaf meet af aan een stock Gaui GU-344 cpu in en die voldoet niet voor 100% zoals ik met de Quad vlieg.
Wil er een DJI Naza cpu inzetten omdat die gewoonweg vele malen beter schijnt te functioneren.( gezien van vliegmaatjes die met een DJI Naza vliegen)
Strakker, stabieler en uitbreidbaar met GPS.
Dus wil voor mezelf prioriteiten stellen en zo de zaken tijdens de herfst/wintermaanden vliegklaar maken om straks met het voorjaar weer eens flink en regelmatig op het veld met mooi weer tesamen met de vliegmaatjes te gaan knallen.
Al met al nog drukdoende op hobbygebied dus.
En zo blijven we bezig.Ha ha ha ha ha.
Beter als stilzitten toch?
Vr Gr D
Bedankt kerel en hopenlijk heb ik een goeie keuze gemaakt met de V120DQ02
Ik hou jullie op de hoogte.
Hoop het toestel vandaag via de post uit Duitsland binnen te krijgen.
Ook uitstekend weer vandaag om zo'n Micro heli eens lekker in te stellen op de zender en strak vliegend te krijgen.
Er zijn van die dagen dan ben ik gewoon blij met de regen.Ha ha ha ha ha.
Die V120D02 die jij op het oog hebt schijnt ook een hele fijne te zijn, want heb dat toestel al meerdere keren in het echt zien vliegen door andere piloten.
Zit ik ook met een schuin oog naar te loeren, maar voorlopig eerst even wat andere zaken op een rij zetten.
Wil mijn M120D01 nog vliegend krijgen op de Devo 8-s en daarvoor moet er wel een andere ontvanger/Gyro bordje in.
Kost al snel een dikke 60 euro.
Ook wil ik mijn Gaui 500X QuadCopter voorzien van een betere CPU.
Zit vanaf meet af aan een stock Gaui GU-344 cpu in en die voldoet niet voor 100% zoals ik met de Quad vlieg.
Wil er een DJI Naza cpu inzetten omdat die gewoonweg vele malen beter schijnt te functioneren.( gezien van vliegmaatjes die met een DJI Naza vliegen)
Strakker, stabieler en uitbreidbaar met GPS.
Dus wil voor mezelf prioriteiten stellen en zo de zaken tijdens de herfst/wintermaanden vliegklaar maken om straks met het voorjaar weer eens flink en regelmatig op het veld met mooi weer tesamen met de vliegmaatjes te gaan knallen.
Al met al nog drukdoende op hobbygebied dus.
En zo blijven we bezig.Ha ha ha ha ha.
Beter als stilzitten toch?
Vr Gr D