Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik zal ze de hartelijke groeten doen Wim.Gaat helemaal goed komen.
Jij ook je toestellen heel houden dit weekend en flink genieten.
Laat het mooie vliegweer maar komen.
Eindelijk.
Vr Gr D

Ik zeg altijd; Ik hou wel van naaien, maar niet om genaaid te worden.
Dat deed de douane wederom op weergaloze manier.

Donderdag kwam de post mijn bestelde DEVO 10 brengen. De man wijst op een vrolijk gekleurd bonnetje op de doos, het bedrag dat erop stond kon hij niet uitspreken. Het was €26,32 aan naaikosten.
Ik vraag de man of hij een collector heeft.
Wat is col.....col...ll..col..........
Kan ik pinnen?
Nee!
Wisselgeld?
Nee, geen kleintjes.
Rare baas heb jij dan zeg!
Baas raar?
Ja, je moet afrekenen en je hebt geen collector of wisselgeld.
Nee, geen kleintjes.

Ik besluit maar om €30 te geven en de rest maar als een verplichte fooi te zien, anders moet ik een dag later naar de post. Geen zin in!
Ik pak mijn inmiddels vrij lege portefeuille waarmee ik op partijen en feestjes altijd weer een geslaagde echoputparodie opvoer.
Geen kleintjes.
Ja, dat zei je al.
Ik geef de man de briefjes. Neemt ze niet aan!
Nee, geen kleintjes.
Jahaaa, hou maar. Groeten aan de kleintjes!

Goed, de DEVO 10 is binnen en een Master CP is onderweg. Leuke prijs bij RC711 €90,70.

Ik zeg altijd; Ik hou wel van naaien, maar niet om genaaid te worden.
Dat deed de douane wederom op weergaloze manier.

Donderdag kwam de post mijn bestelde DEVO 10 brengen. De man wijst op een vrolijk gekleurd bonnetje op de doos, het bedrag dat erop stond kon hij niet uitspreken. Het was €26,32 aan naaikosten.
Ik vraag de man of hij een collector heeft.
Wat is col.....col...ll..col..........
Kan ik pinnen?
Nee!
Wisselgeld?
Nee, geen kleintjes.
Rare baas heb jij dan zeg!
Baas raar?
Ja, je moet afrekenen en je hebt geen collector of wisselgeld.
Nee, geen kleintjes.

Ik besluit maar om €30 te geven en de rest maar als een verplichte fooi te zien, anders moet ik een dag later naar de post. Geen zin in!
Ik pak mijn inmiddels vrij lege portefeuille waarmee ik op partijen en feestjes een altijd weer een geslaagde echoputparodie opvoer.
Geen kleintjes.
Ja, dat zei je al.
Ik geef de man de briefjes. Neemt ze niet aan!
Nee, geen kleintjes.
Jahaaa, hou maar. Groeten aan de kleintjes!

Goed, de DEVO 10 is binnen en een Master CP is onderweg. Leuke prijs bij RC711 €90,70.

Das jammer Tom maar ja nog steed goedkoper moet je maar denken he :-). Hoop dat mijn metal servo's er volgende week zijn...was gisteren een beetje aan het pielen met de swashplate op de Master en duw een armpje iets omlaag... crrrrr weg servo...oops. Even over de instelling hiervan, bij de Master moet toch in stunt mode 0 pitch bij midstick de servo armpjes op 90 graden toch, of kan ik ze ook in normal bij die pitch -15 op 90 graden zetten ? Ik had het gevoel minder lift te hebben maar kan ook de motor zijn natuurlijk. De 450 is trouwens echt gaaf heren :-) net voorzichtig mee gevlogen en hij gaat echt lekker :-).

Allemaal veel vliegplezier dit weekend !!

Hallo Heren piloten mag ik even tussen door een vraagje stellen,mischien voor jullie een domme vraag maar voor mij niet.
Als ik een nieuw model wil toevoegen in mijn zender moet dan de elv/rudd stick ook in het midden staan.
Ik weet dat de trims wel in het midden moeten staan.

M.V.G André

Super!
Maar dan straks voor de Master CP WEER de kans lopen op hetzelfde naaiverhaaltje en invoerkostcentjes lappen? Ha ha ha ha ha.
Jij maakt ze rijk die belastingdienst Tom.
Vr Gr D

Haal je toch lekker je spullen in Europa. Dan betaal je standaard de douanekosten en BTW die de leverancier heeft moeten betalen. Plus z'n winstmarge.

Das jammer Tom maar ja nog steed goedkoper moet je maar denken he :-). Hoop dat mijn metal servo's er volgende week zijn...was gisteren een beetje aan het pielen met de swashplate op de Master en duw een armpje iets omlaag... crrrrr weg servo...oops. Even over de instelling hiervan, bij de Master moet toch in stunt mode 0 pitch bij midstick de servo armpjes op 90 graden toch, of kan ik ze ook in normal bij die pitch -15 op 90 graden zetten ? Ik had het gevoel minder lift te hebben maar kan ook de motor zijn natuurlijk. De 450 is trouwens echt gaaf heren :-) net voorzichtig mee gevlogen en hij gaat echt lekker :-).

Ik heb meteen 3 metal servo's meebesteld.

Vanmiddag lekker aan het vliegen geweest en toen ik thuis kwam, kwam ook de postbode langs.....
Jawel hoor m'n nieuwe speeltje:p Een Devo8s!
Met dank aan het snelle opsturen van Tom!
Tom bedankt kerel!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vorige week mijn master cp binnen gekregen hoefde niks bij tebetalen tel uit je winst,kan zijn dat ik nog een naheffing krijg.
Mischien ben ik de volgende keer de lul maar tot nu toe nog nooit bij hoeven tebetalen en heb al verschilende dingen besteld in het buiten land.
Mischien kijken ze naar je bankrekening als er weinig op staat geen bijbetaling.

Master CP niks bijbetaald. Genius CP niks bijbetaald. Super CP niks bijbetaald. Ladybird niks bijbetaald. V120D02S 20 euro bijbetaald. Volgens mij lijkt het me wel duidelijk dat je dan een stuk goedkoper uit bent.

Bij mid stick moet je 0 graden hebben Jeroen.
En dan moeten je servo armpjes op 90 staan.
Op deze manier heb je evenveel positieve als negatieve pitch.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Lekker hè, een 450 size.
yellowflashcolorzpdt02.gif

Grtz Marco.

Vanmiddag de Super CP buiten getest op onze vliegstek ijsseloord 2.
Heb nu de 13000kV versie van de C05M.
De Supert gaat er als een Jekko vandoor met 75% throttle curve.
yellowflashcolorzpdt06.gif

Errug vermakelijk vliegmachientje is het zo.

Ook weer de 600 de bladen laten strekken.
Toch wel weer lekker hoor al dat geweld van deze dikke dame.
beavisnbutthead.gif

Vooral als je de laatste 5 maanden met de micro's aan het fladderen geweest bent.
Was toch nog wel een beetje fripjes vandaag.
yellowflashcolorzpdt21.gif

@Wim en Tom. Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe TX'en.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Grtz Marco.

Back