Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jazekerEn Hoogvlieger, vliegt ie al weer?
Ik zeg altijd; Ik hou wel van naaien, maar niet om genaaid te worden.
Dat deed de douane wederom op weergaloze manier.
Donderdag kwam de post mijn bestelde DEVO 10 brengen. De man wijst op een vrolijk gekleurd bonnetje op de doos, het bedrag dat erop stond kon hij niet uitspreken. Het was €26,32 aan naaikosten.
Ik vraag de man of hij een collector heeft.
Wat is col.....col...ll..col..........
Kan ik pinnen?
Nee!
Wisselgeld?
Nee, geen kleintjes.
Rare baas heb jij dan zeg!
Baas raar?
Ja, je moet afrekenen en je hebt geen collector of wisselgeld.
Nee, geen kleintjes.
Ik besluit maar om €30 te geven en de rest maar als een verplichte fooi te zien, anders moet ik een dag later naar de post. Geen zin in!
Ik pak mijn inmiddels vrij lege portefeuille waarmee ik op partijen en feestjes een altijd weer een geslaagde echoputparodie opvoer.
Geen kleintjes.
Ja, dat zei je al.
Ik geef de man de briefjes. Neemt ze niet aan!
Nee, geen kleintjes.
Jahaaa, hou maar. Groeten aan de kleintjes!
Goed, de DEVO 10 is binnen en een Master CP is onderweg. Leuke prijs bij RC711 €90,70.
Ik heb meteen 3 metal servo's meebesteld.Das jammer Tom maar ja nog steed goedkoper moet je maar denken he. Hoop dat mijn metal servo's er volgende week zijn...was gisteren een beetje aan het pielen met de swashplate op de Master en duw een armpje iets omlaag... crrrrr weg servo...oops. Even over de instelling hiervan, bij de Master moet toch in stunt mode 0 pitch bij midstick de servo armpjes op 90 graden toch, of kan ik ze ook in normal bij die pitch -15 op 90 graden zetten ? Ik had het gevoel minder lift te hebben maar kan ook de motor zijn natuurlijk. De 450 is trouwens echt gaaf heren
net voorzichtig mee gevlogen en hij gaat echt lekker
.
Allemaal veel vliegplezier dit weekend !!
Das jammer Tom maar ja nog steed goedkoper moet je maar denken he. Hoop dat mijn metal servo's er volgende week zijn...was gisteren een beetje aan het pielen met de swashplate op de Master en duw een armpje iets omlaag... crrrrr weg servo...oops. Even over de instelling hiervan, bij de Master moet toch in stunt mode 0 pitch bij midstick de servo armpjes op 90 graden toch, of kan ik ze ook in normal bij die pitch -15 op 90 graden zetten ? Ik had het gevoel minder lift te hebben maar kan ook de motor zijn natuurlijk. De 450 is trouwens echt gaaf heren
net voorzichtig mee gevlogen en hij gaat echt lekker
.
Allemaal veel vliegplezier dit weekend !!