Verzameltopic Walkera CP helicopters

Nou, de onderdelen van de Super CP zijn in 4 dagen binnen. Via RCMaster.net en De Harde Leuters. (DHL)
Mijn beide Supers hadden een defecte nick servo. Kennelijk het meest zwakke punt bij een crash. Tandwielen vervangen is geen optie omdat ik ze niet kan vinden, en een nieuwe servo kost amper €2. Vervangen en afgesteld en vliegt weer Super! Zalig ding! Ik blijf ervan klaarkomen of zoiets.
Een rekening van €98 aan verschillende onderdelen (ook andere modellen), dan €32 verzenden erover en tot slot de zegen van mijn goede & niet vergetende vrienden van de douane á €23,50. (Tevens lol gehad van een chagrijnige harses van een DHeLler die ik tegen verwachting in gepast kon betalen). LOL!

Ik wacht alweer twee weken op spul van BangGood. Leuk dat de verzending gratis is, maar het duurt weeeeeken voor er iets komt, en er komt óók douane overheen.
Daarom bestel ik liever via RCMaster.net die goedkoper is als BangGood. Er komt dan wel verzenden bij en altijd weer die geile douane! Bij elkaar zijn beide even duur, maar van RCMaster heb ik het in 4 dagen thuis! Tevens wordt hun Germany lager steeds groter dat inclusief douanekosten is.

Ik vlieg mij een paar dikke oren!

Complete verrassing gisteren toen de LadyBird onderdelen van Banggood binnenkwamen.
Geen transportkosten, maar dat was bekend. De verrassing was dat er geen douanekosten waren.

Binnen 8 minuten was het frame en 1 motor vervangen en de Bird vliegt weer!

Joepie.

Gisteren in de woonkamer met mijn zoontje de epic battle of the microdrones uitgevochten. Hij met de ladybird en ik met de MQX. Nog geen schade..

Complete verrassing gisteren toen de LadyBird onderdelen van Banggood binnenkwamen.
Geen transportkosten, maar dat was bekend. De verrassing was dat er geen douanekosten waren.

Binnen 8 minuten was het frame en 1 motor vervangen en de Bird vliegt weer!

Joepie.

Ik heb met plastic spul, motors,tailbooms of servo's bij banggood nog nooit douane kosten gehad hoor ( over de 80 bestellingen nu :-) ). Alleen bij zware lipo's lijkt de dounane er naar te kijken. En je kan alles natuurlijk spreiden over verschillende orders zodat het bedrag laag blijft :p. Mooi dat hij weer vliegt :thumbsup:. Gisteren even een receiver voor een 2e Master CP besteld, heb ik die ook dubbel ha ha.

Omdat het moeilijk is om alle 220 pagina's hier door te nemen, zijn er eigenlijk Belgische of Nederlandse webshops die de Walkera's verdelen?
Ik vind er namelijk geen

net weer 2 pakketjes mogen ontvangen de TT conversie voor de 250 en de nieuwe 450DFC v5.

@Tom en wat moest ik betalen......................... nul:thumbsup:

Ik heb eens even een andere bl motor getest op de Master CP omdat ik op een bearing wacht van de Tunigy motor en ik moet zeggen dat het prima werkt.

Mochten er nog mensen brushless willen gaan dan is dit een leuke optie en niet zo heel duur :

Brushless converter op Ebay : 29,93 $ met verzenden
P2632 Brushless Outrunner 3800kv (NL Warehouse) 9.36 $ met verzenden bij Hobby King
Mystery 20A Brushless Speed Controller (Blue Series) (NL Warehouse) 12.86 $ met verzenden bij Hobby King

Dus voor 52,15 $ ben je klaar dus valt wel mee :-) Je hebt nog wat kabel nodig en een pinion maar die kan je van een oude motor afhalen of ook bestellen voor een paar centen. Als je de Esc en Motor samen besteld nog iets goedkoper ivm 1 keer verzendkosten en altijd een tijdje naar het product kijken want dan krijg e vaak ook nog een korting :-)

Vraagje. M'n zoontje vliegt nu met de Ladybird en sinds vandaag begint hij ook te oefenen met mijn Genius CP. Hij gebruikt nu mijn Devo 7. Onhandig natuurlijk want dan kunnen we niet samen vliegen. Ik wil voor hem een Devo 7E gaan bestellen. Is qua formaat ook handiger. Ik weet nu alleen niet of ik bijvoorbeeld de Genius aan mijn Devo 7 kan binden maar tevens ook aan zijn zender. Zodat we beiden de Genius met onze eigen zender kunnen vliegen. Heeft iemand enig idee?

maar de devo 7 is nog maar 45euro incl verzenden, Alleen als je geen fixed id hebt kan het.

ps als je de devo 7 hebt kan je ook leraar leerling systeempje maken:D

Vraagje. M'n zoontje vliegt nu met de Ladybird en sinds vandaag begint hij ook te oefenen met mijn Genius CP. Hij gebruikt nu mijn Devo 7. Onhandig natuurlijk want dan kunnen we niet samen vliegen. Ik wil voor hem een Devo 7E gaan bestellen. Is qua formaat ook handiger. Ik weet nu alleen niet of ik bijvoorbeeld de Genius aan mijn Devo 7 kan binden maar tevens ook aan zijn zender. Zodat we beiden de Genius met onze eigen zender kunnen vliegen. Heeft iemand enig idee?

Hoi Chow, zelf gebruik ik de Devo 7 en Devo 10 voor zowel de Genius als de V120d02S. Dat lukt prima zolang je geen Fixed ID gebruikt (mij is dat in ieder geval nog niet gelukt).

Grtn,
Lee.

Back