Verzameltopic Walkera CP helicopters

Maar die V03...............die gaat toch behoorlijk prijzig zijn straks??
Die heb je vast niet als BNF voor onder de 350 euro.
Kijk maar eens naar die Blade 300 en Blade 450 van Horizon Hobby.
Vind die persoonlijk ook behoorlijk aan de prijs voor BNF toestellen.
En dat komt mede door de prijzen van HH en ook door die geintegreerde ontvanger en BeastX Gyro ineen.
Vr Gr D

Hij gaat BNF 232 euro kosten exclusief verzenden en eventuele douanekosten..

Walkera V450D03 Generation II 6 axis Gyro Flybarless Helicopter Walkera V450D03, V450d03 BNF [Walkera-V450D03] - $299.00 : ooModel.com

Maar de V450D03 is niet de opvolger van de V450D01. Het is een goedkopere versie.. Dus geen carbon maar kunststof. Ik meen ergens gelezen te hebben geen autorotatie. Maar verder ziet het er leuk uit. Zeker voor het geld.. Ik ben al voorzien van 450 heli's maar wie weet voor Sinterklaas dat ik hem er gewoon bij pak als goedkope ragbak..

Laatst bewerkt door een moderator:
Tís een fijne heli hoor.. Alleen moet je de filmpjes waar ze hem crashen en weer neerzetten met een korrel zout nemen. Als je crashed loop je dikke kans een gear te slopen. Maar dat is normaal bij TT. Als je hem behandeld zoals de grotere heli's is er niks aan de hand en vliegt het gewoon ontzettend goed. Als je een robuuste ragbak wilt hebben waarvan je weet dat je vaak zult crashen is een Mini CP handiger.

Volgens mij zijn die V120D02S erg gewild, kreeg net een mail van de webshop dat ie pas over 2 weken weer op voorraad is:(
Moet dus nog ff geduld hebben.

Bij mijn dealer is ie ook out off stock.
Maar heb een hele lange adem en geduld zo rekbaar als postbode elastiek.
Zo lang als ik moest wachten toen op de Blade 130-X zal nu niet zijn met de V120D02S.Ha ha ha ha.
Dit gaat goed komen.
Vr Gr D

Ik heb die van bij rc711.com gekocht, het is mijn 3e heli daar en altijd keurig binnen 2 weken binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Duidelijk. Ik geef de voorkeur aan Helipal. Zijn snel. Ietsje duurder dan andere Chinezen (scheelt maar paar $$) maar tot op heden krijg ik de heli's altijd afgesteld binnen. Blijkbaar doen ze wat ze beloven. Dus ze kijken de heli eerst even na voor verzending.

Nee ik bestel altijd in China:)
Bij Miracle-Mart is de service erg goed vind ik, je krijgt altijd snel antwoord op een vraag via de mail.
En als je bestelling boven de 100 dollar komt sturen ze het gratis op;) (reg airmail)
Zo heb ik ook de Tarot 500 kit daar besteld en had hem met 2 weken in huis.

Het scheelt toch nog 20 dollar met Helipal (en dan de verzendkosten nog):rolleyes:.

Maar ieder heeft zo z'n voorkeur;)

@Erwin, ik heb ook geduld hoor, we wachten gewoon af! Komt goed:p

Ik bedoelde ook een verschil van een paar dollar. In jouw geval praat je over veel meer. Dan zou ik inderdaad ook bij MM bestellen. Heb er ooit wel eens wat besteld en dat ging prima. Totdat ze duurder werden. Dat is nu blijkbaar weer anders.

Ja ik vind MM best goedkoop, 711 vind ik de laatste tijd duurder worden....

Maar bij Helipal heb ik ook al eens iets besteld en dat was wel erg snel binnen toen.

Back