Heren,
2 jaar geleden ben ik begonnen met helivliegen. (vliegen met vliegtuigen deed ik al en nog steeds.....) Mijn doel was te kunnen vliegen met een honeybee fp. Verstandig als ik was begon ik met een lamaV4 en daarna een Solo Pro. Toen ik daar mooi rondjes mee kon vliegen in de woonkamer kocht ik mijn honeybee.
Maar wat een deceptie was dat! Het lukte niet om het ding in de lucht te houden. Ik heb toen nog speciale beginners wieken gekocht, maar ook dat werkte niet. Dat ding slingert alle kanten op en het duurt een half uur voordat hij reageert op een input. Dus alles in de kast gemieterd...
Vorige week weer begonnen en gisteren een bestelling geplaatst voor een bell hiller upgrade. Die zet ik erop omdat dat de besturing veel directer maakt. Ik Heb ook nog een setje glas enforced blades liggen, en ook die zet ik erop. Ik ben bang echter dat het aanmodderen blijft...
Ik loop misschien wat op de zaken vooruit en moet eerst eens kijken of de bell hiller upgrade werkt. Maar toch alvast de vraag. Is deze master cp een goede stap na de solo pro?
Kan ik hiermee de stap maken of is hoveren nog steeds te moeilijk? Ik heb het filmpje gezien en hij hangt erg mooi in de lucht. Maar dit kan natuurlijk aan de kwaliteiten van de vlieger liggen?
Ik hoor graag wat jullie mening is,
Met groet, Roger