Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ach, de V2 was ook prima geweest. Maar dan had ik er de Devo 4 bij gehad en die wil ik helemaal niet. Dan is de doos groter en loop ik extra kans op douanekosten. Nu is het maar een doosje van niks dus komt vrijwel zeker zonder kosten erdoor..

Weet niet hoe groot die doos zal zijn.
Hopenlijk klein genoeg zodat ze het door laten gaan zonder kosten erover te heffen.
Mijn laatste aankoop via RCMaster.de in China betreffende de V120D02S koste mij de volle smak aan douane kosten.
Ik heb ervan geleerd.
Vr Gr D

Ha ha ha ha, nee helaas.
Maarja.......ze moeten ook hun werk doen.
Ik begrijp het wel.
Vrienden zullen ze in elk geval nooit van me worden.Ha ha ha ha
Stelletje draken.
Vr Gr D

Als ik het hier zo lees dan moet er vaker wel worden bijbetaald als vaker niet.
Ze varen er wel bij die douaniers.Ha ha ha ha ha
Mooi baantje hebben die gasten.
Ben blij niet zo'n baan te hebben.
Gr D

Je betaald inderdaad bij maar dat is toch geen ramp? Ben je nog goedkoper uit meestal en je hebt meer aanbod. Ik calculeer dat gewoon mee in de aanschafprijs.

@Iedereen,

Ik ben al in het bezit van een 4G6s maar kan ivm mijn jonge kat(ze probeert de heli te vangen) niet in de woonkamer oefenen.
Ben dus op zoek naar en leuke heli om buiten mee te trainen.
De Master-CP(bnf) lijkt mij wel wat maar deze is op een devo gebaseerd, ik heb een 2801.
Nu heb ik gelezen dat ik hiervoor een magic-cube kan gebruiken.

Ik heb op het internet gezien dat ehirobo deze beide verkoopt.
Is deze shop betouwbaar, ik bedoel net zoals HK of weten jullie nog andere adressen.

Alvast bedankt.
M.Vr.Gr. Eric.

@Iedereen,

Ik ben al in het bezit van een 4G6s maar kan ivm mijn jonge kat(ze probeert de heli te vangen) niet in de woonkamer oefenen.
Ben dus op zoek naar en leuke heli om buiten mee te trainen.
De Master-CP(bnf) lijkt mij wel wat maar deze is op een devo gebaseerd, ik heb een 2801.

Is deze shop betouwbaar, ik bedoel net zoals HK of weten jullie nog andere adressen.

Alvast bedankt.
M.Vr.Gr. Eric.

Je zou een magic-cube kunnen gebruiken om de Master CP met de 2801pro te besturen.
Maar ik zou het er niet op gokken. Tenminste niet met dit formaat heli.
Het signaal kan wegvallen als je aan de kabel verbinding komt.
Iemand heeft al zoiets gehad met de Ladybird. Die kreeg een eigen leven.
Mocht je voor die Master CP willen gaan neem dan de Devo7 erbij, die kost een drol.
Trouwens met de 4G6s kun je ook makkelijk buiten mee vliegen hoor.
Een CP is minder gevoelig voor de wind als een FP.
Wij vliegen met wind ook buiten met onze 120 size heli's.
En die zijn net zo groot als de 4G6s. Want de 4G6 is eigenlijk de voorvader van de V120D02S.
De frames zijn het zelfde, alleen is de laatste FBL.

Grtz Marco.

@Iedereen,

Alvast bedankt.
M.Vr.Gr. Eric.

Hoi Eric,

Ik heb nog een splinter nieuwe magic cube liggen. Dus wil je het ooit gaan proberen om bijv. Een ladybird daarmee te willen besturen, dan is deze van mij over te nemen.

Mzzl,
Max

Hoi Eric,

Ik heb nog een splinter nieuwe magic cube liggen. Dus wil je het ooit gaan proberen om bijv. Een ladybird daarmee te willen besturen, dan is deze van mij over te nemen.

Mzzl,
Max

Ik hoop dat je hem al geupdate hebt Max :D

Warning notice of MTC-01 Magic Cube users !

Date:2012-10-16 16:43:36
Dear all MTC-01 Magic Cube users ,
Attention Please !
Please login in our homepage firstly, and enter Software Update, and please upgrade your MTC-01 software into: MTC-01 programe document v1.0 version

Note:
1: It’s necessary to use the UP02 cable and UP02 adaptor for this upgrade steps.
2. This programe Improved a loose connection caused by Channels mixed up isssue.

Back