Verzameltopic Walkera CP helicopters

Angstzweet had ik vorig jaar toen ik begon. Was net overgestapt van een Solo Pro en had de Walkera V100D01 gekocht. Fixed pitch FBL micro. Ding is zo vaak gecrashed dat hij uiteindelijk niet meer echt te repareren was. Was ook de moeite niet meer omdat wat later de Genius kwam.. Hier 1 van de eerste hovers toen in de woonkamer nadat ik eerst in de tuin had geoefend. Uit den ouden doosch dus..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb daar geen filmpjes meer van :) Je ziet rechts de papegaaienkooi. Inmiddels is Coco gewend aan mijn vliegerij in de woonkamer maar dat was in het begin wel anders. Liefst zou ze die dingen door midden bijten. Nu slaapt ze gewoon door als ik bezig ben :mrgreen:

Ik vlieg niet als ze los is. Dat vind ik te gevaarlijk. Overigens vliegt ze beter dan ik binnen. Dat dan weer wel :p

Ikkeniebegrijpie.

Je betaald vooruit en je weigert het pakket en dat wordt vervolgens vernietigd.
Zegt de helicopterboer dan niet van bestel EN betaal maar een nieuwe?

Ik zal wel iets missen.

Slim diertje!

Is een Bonte Boer (Senegal papegaai). Ik heb haar al 6 jaar inmiddels. Is een kleine soort die niet schreeuwt. Dus perfect als huisdier.. Zo ziet ze eruit..

bonte%20boer%202.jpg

Ikkeniebegrijpie.

Je betaald vooruit en je weigert het pakket en dat wordt vervolgens vernietigd.
Zegt de helicopterboer dan niet van bestel EN betaal maar een nieuwe?

Ik zal wel iets missen.

Nee :D. Ik had daar al flink besteld en ook wat berichtjes op hun fora gepost. Op facebook kreeg ik dus :

Hi Jeroen,
I am so sorry about the inconvenience it has caused you.I have checked your order and Could you please reject the parcel? And we are willing to resend you the item or refund. We are sorry about this convenience again.

Thank you for your patience this time.
Best regards,
Grace

Back