Verzameltopic Walkera CP helicopters

Jazeker. Die heb ik maar vlieg er niet binnen mee. Teveel commentaar!
Trouwens de mcpx is mij te nerveus, en ik ben niet de enige denk ik.

Maar mijn 120 SR vliegt super! FP maar doet alles wat ik wil zonder tailblowouts.
Vlieg er buiten mee met een lichte wind en is prima te doen.

Ja, dat Blade is niet echt altijd goed. Ik heb al een hekel aan die vier arrogante heren met die arrogante armen-over-elkaar-pose en die arrogante smoelen wat moet uitdrukken "Kijk, dat hebben wij geflikt."
Inderdaad ja! :evil:

Maar mijn 120 SR vliegt super! FP maar doet alles wat ik wil zonder tailblowouts.
Vlieg er buiten mee met een lichte wind en is prima te doen.

Hou er wel rekening mee dat de 120 SR een 45 graden flybar is. Dat vliegt sowieso heel anders en makkelijker dan een FBL FP of CP. Nu is de master CP beslist makkelijker dan de mcpx maar het is wel een CP en geen 45 graden FP.

Als ik dus zeg dat een Master CP makkelijk vliegt dan is mijn referentie CP heli's..

Heb al wat op youtube gezien en die Master CP laten ze heel langzaam vliegen.
Dat trekt mij wel aan want ik kan toch geen 3D ermee vliegen.

Oh maar het vliegt gewoon echt goed. Mocht je hem nerveus vinden dan zul je meer moeten oefenen. Aan de Master CP zal het niet liggen. Tís de meest makke heli uit mijn collectie. Gewoon eerst beetje hoveren. Dan zul je zien dat ie prima te doen is.. En de HK450GT. Vlieg je die wel?

Deze heb ik ook in bestelling staan. inmiddels 3 weken maar wel bij mijn LHS.
Ik vind hem gaaf. Het is een FP maar met brushless motor.

full

Bekende heli. Het is een clone van de Walkera V200D01.
Daar vlieg ik af en toe nog mee tijdens een indoor.;)
Op zich een leuke heli om mee te vliegen. Vliegt ook errug goed.
Maar als je eenmaal een CP gewend bent, is zo'n FP zo traag als.......

Grtz Marco.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die HK staat nieuw en heeft nog nooit gevlogen. Ga er ook niet mee vliegen en wil er vanaf. Mijn voorkeur is nu gewoon tot 45 cm ze noemen het geloof ik de 200 class te vliegen.

Hoi Redman,

Ik weet dat deze T2M uit de stal van Walkera komt. Hij is FBL en heeft geen plastic rotorhead.
Is deze heli ondanks zijn KV 3800 brushless motor nog langzaam?

Hij is FBL maar omdat het FP is heeft hij een lage headspeed. Dat vliegt nooit zo lekker als bij een CP. En stabieler is hij ook niet. Hij zal niet reageren zoals de 120 SR.

Lees soms hier dat er CP vliegers ook nog wel eens hun FP uitlaten. Indoor zal je er toch plezier van kunnen hebben. Zelf heb ik eigenlijk genoeg aan mijn 120 maar ik vind de maat van deze T2M wel leuk.

BTW hij is nog aan de prijs hoor! Zit wel een TX bij gelijk aan de Devo 7. Kost bij mijn LHS 289.-! In Duitsland 239,- ex verzendkosten.
Dus geen weggever zogezegd. Maar ja de heb is groot.

Ze waren een tijd populair omdat er bij de kleine heli's geen CP's waren. Die kwam pas bij de komst van de mcpx. Sindsdien is er dus e.e.a. veranderd. De logische stap was vaak coax-45 graden FP - 90% FP en dan CP.

Back