Verzameltopic Walkera CP helicopters

Het zal jullie ook al opgevallen zijn dat de PDF files van Walkera niet te doorzoeken zijn met de zoekfunctie.
Dit komt omdat ze gekozen hebben om hun manuals als afbeelding in te scannen en niet als tekst met layout.
Ik heb nog niets gevonden, maar als iemand een keer een doorzoekbare PDF van Walkera tegenkomt laat dit dan iedereen even weten!

Het zal jullie ook al opgevallen zijn dat de PDF files van Walkera niet te doorzoeken zijn met de zoekfunctie.
Dit komt omdat ze gekozen hebben om hun manuals als afbeelding in te scannen en niet als tekst met layout.
Ik heb nog niets gevonden, maar als iemand een keer een doorzoekbare PDF van Walkera tegenkomt laat dit dan iedereen even weten!

Je kan hem ook gewoon lezen natuurlijk ha ha :D

Lol ja of ze hebben er 2 uitgepakt en spelen nu air-tikkertje :razz:

en stoppen de brokken weer keurig in het doosje :mrgreen:

@schiksie: dat ze met de post niet op tijd komen is verdacht.
doe dat zelf vaak zo (alleen met bestelling uit NL) en altijd volgende dag op de mat.
zou mij niks verbazen als ze er bij de post een bende van hebben gemaakt.
(kreeg al eens een envelope met een hap eruit in de bus met een postnl papiertje erbij met excuses dat de sorteermachines het post stuk ''beschadigd'' hadden...)

Weet niet of er een memory kaartje in die cam kan, dan zou het nog leuk zijn om de camera onder de ladybird te hangen. Hey de Super CP is online op de Walkera site, met rood witte kap :-)......nice :p.

WALKERA--CHINA

De mijne is onderweg dus er is voorraad. Krijg net mijn trackingnummer binnen. Ben wel benieuwd of ik de blauwe of witte kap krijg.

**Edit**

Bij 9imod staat hij op de website met witte kap. Dus ik vermoed dat ik hem dan ook wel wit krijg :banana:

Laatst bewerkt:
Ik heb Oom eens effe gemaild, gooien ze bijna op alle Walkera's ( mini,v120,Genius) free shipping maar niet op de super CP ;). Eens afwachten wat ze gaan zeggen.

Ben benieuwd. Ik onderhandel ook wel eens. Zeker als ik vaste klant ben. Krijg dan vaak geen financiële korting maar 1 of 2 spareparts gratis.

Ah ha....maar nu hebben ze de prijs verhoogt....uhhhh wth lol ok weer effe mailen :-)

hi,Jeroen,

Thanks for the message, we have the super cp free shipping now, we didn't offer free shipping for this helicpter before because this helicopter has just been released today
spacer_red.png
, it's ready to ship. You can order by this link:

walkera super cp

This helicopter don't come with battery because we ship free shipping items by registered air mail, and air mail don't allow batteries recently.

happy new year

Viki

De aanhouder wint :) En accu's heb je al dus dat maakt niet uit..

Alleen laten ze nog het blauwe kapje zien. Ben benieuwd wat er uiteindelijk uitgeleverd gaat worden. Vind de witte mooier..

Lol, je betaald dus gewoon shipping. Maar $106 is maar 80 euro natuurlijk.. Dingen worden steeds goedkoper. Als je wacht op de Super CP V2 kost ie nog maar 30 euro :mrgreen:

Back