Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ha ha ja beetje verkapte reclame lol :D maar met hun kerst code gaat er nog eens 6,40 $ af dus dan kom ik op 99,69. Ik ga em bestellen :-)

$106.59
Sub-Total:

$0.00
FREE SHIPPING! (Free Shipping Only):

-$6.40
Discount Coupon: Christmas

-$0.50
Return Customers Discount (Based On Cumulate Ordered Amount):

$99.69

En duurder uit. Onder de 150 euro betaal je alleen omzetbelasting. Boven de 150 euro betaal je omzetbelasting + douanekosten.

Vriend van mij is op z'n 62ste in 2011 met me mee geweest naar een concert van Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. Je bent zo oud als je je voelt denk ik.

Ha ha psies Chow. Zou de tailmotor van de super trouwens anders zijn als die van de mini en Genius ? Ze geven die namelijk een nieuwe naam ( HM-Super FP-Z-09) mee....maar zal waarschijnlijk alleen zijn om de andere houder misschien.

Mmm maar dit wordt voorlopig mijn laatste lol, ik heb voor kapitalen helikopters en kan nog voor geen knaak vliegen...ha ha :D

Ik heb geen idee. Zodra ik hem heb dan kijk ik even of er onderdelen uitwisselbaar zijn... Ik ben ook even klaar. Op de valreep nog een bouwpakket gekocht en nu weer even een tijd echt helemaal niks.

Ik baal echt van de wind grrr, vandaag weer heerlijk weer alleen die wind he. Nu weer binnen aan het vliegen met de Mini en V120 maar steeds dezelfde route is zo saai ha ha. Mja een bouwpakket is op zich ook wel leuk. Ik denk dat ik morgen eens aan de slag ga met wat lichtjes op de heli's :Fade-color

De V120 vlieg ik binnen niet. M'n woonkamer is te vol daarvoor. De Genius vlieg ik wel maar inderdaad gaat dat soms wat vervelen. Misschien maar wat opdrachten verzinnen voor mezelf om wat uitdaging te krijgen..

M'n bouwpakket is een Align. Heb ik komende weken wat te doen. Elke dag een beetje bouwen.

Jawel hoor. De Mini Protos ben ik 4 weken mee bezig geweest. Ook omdat ik alles heel netjes wil hebben met de bekabeling enzo..

Een bouwdoosje van Align Chow?
Vertel, vertel. Haha.
Je maakt ons nieuwsgierig.
Zag al zoiets in je onderschrift staan.

Grtz Marco.

T-Rex 450 Pro DFC met microbeast ;)

A1a-Trex-450Pro-DFC-SC-KX015087.jpg

Goed bezig Chow.
Die BeastX gaat je zekers bevallen. Is een super gyro.;)
Ga je de T-rex met de Devo vliegen?

Grtz Marco

Ik heb beastx ook op de Mini Protos. Dus ken hem. Werkt heel fijn. Ga hem vliegen met de DX6i. Heb nog een spektrum rx liggen namelijk.

Back