Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vriend van mij is op z'n 62ste in 2011 met me mee geweest naar een concert van Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. Je bent zo oud als je je voelt denk ik.
Ha ha psies Chow. Zou de tailmotor van de super trouwens anders zijn als die van de mini en Genius ? Ze geven die namelijk een nieuwe naam ( HM-Super FP-Z-09) mee....maar zal waarschijnlijk alleen zijn om de andere houder misschien.
Mmm maar dit wordt voorlopig mijn laatste lol, ik heb voor kapitalen helikopters en kan nog voor geen knaak vliegen...ha ha
Ik heb geen idee. Zodra ik hem heb dan kijk ik even of er onderdelen uitwisselbaar zijn... Ik ben ook even klaar. Op de valreep nog een bouwpakket gekocht en nu weer even een tijd echt helemaal niks.
Ik baal echt van de wind grrr, vandaag weer heerlijk weer alleen die wind he. Nu weer binnen aan het vliegen met de Mini en V120 maar steeds dezelfde route is zo saai ha ha. Mja een bouwpakket is op zich ook wel leuk. Ik denk dat ik morgen eens aan de slag ga met wat lichtjes op de heli's :Fade-color
De V120 vlieg ik binnen niet. M'n woonkamer is te vol daarvoor. De Genius vlieg ik wel maar inderdaad gaat dat soms wat vervelen. Misschien maar wat opdrachten verzinnen voor mezelf om wat uitdaging te krijgen..
M'n bouwpakket is een Align. Heb ik komende weken wat te doen. Elke dag een beetje bouwen.