Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik moet het uiteraard niet te bont maken maar hij weet ongeveer wanneer ik thuis ben en wanneer ik m'n zoontje ophaal van school. En daar houd hij rekening mee. En als ik iets graag wil hebben draait hij z'n ronde om en komt vroeg ipv eind van de dag..

Gooi je hem wel gelijk even de lucht in morgen dan? Voel me nogal wat eenzaam als enige Master CP vlieger :p

Gooi je hem wel gelijk even de lucht in morgen dan? Voel me nogal wat eenzaam als enige Master CP vlieger :p

Ja in de huiskamer dan wel :P ik moet werken en daarna haal ik hem op en dan is het al donker ha ha. Ik heb de spares en lipo's al binnen dus die ga ik vast opladen.

Ik zou hem in de woonkamer niet gelijk hoog hoveren. Beetje link. Maar je moet hem met jouw skills makkelijk even laag kunnen hoveren in een hoekje. Mits hij in orde is uiteraard vliegt hij in hover extreem op z'n plek.
Ik heb hem z'n eerste vlucht gegeven in de tuin met windkracht 6. Ging ook prima.

**Edit**

Oud filmpje binnen en ik ben echt geen 3D vlieger hoor..

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is stabieler dan de Genius en de V120. Alleen ietsje groter. Dus als je de hoek van de bank raakt heb je een probleem. Maar verder moet je hem makkelijk kunnen hebben. Is een eitje..

Ik ga mijn best doen :-) kom er net achter dat ik geen verloop heb voor de lader naar die 3,5 banaan plug :-) dus net snel effe wat puggen besteld zodat ik een verloopje kan maken. Kan ik zaterdag in ieder geval buiten gaan vliegen ha ha.

Dat is meer dan bij Chinesejade.
En .... ga er maar van uit dat als je bij RCmaster besteld je nog douanekosten krijgt.
DHL haalt alles eruit.

Mzzl,
Max

Wordt A) niet met DHL bezorgt(kan maar niet voor 15euro) en B) bij chinese jade is de kans net zo groot C) DHL haalt niet alles eruit , anders moet ik nog een rekening krijgen;)

Ik begin me zorgen te maken. Net bericht gehad van postnl en het pakket is nog steeds niet bij de douane gearriveerd. Ding is 3 december vertrokken uit Hongkong.

Ik heb ze net gemailed. Dat ik hem nog niet in huis heb ok. Maar hij had allang in NL moeten zijn. De lipo's van Bernard zijn dezelfde dag vertrokken uit Hongkong en die heeft ze al binnen.

Is al gebeurd. Ik wacht het even af. Dat onze producten dezelfde dag Hongkong hebben verlaten zegt natuurlijk ook niet alles. Misschien meerdere containers en andere routes. Lipo's gaan altijd via Singapore. Dus ik houd de moed er maar in.

Back