Verzameltopic Walkera CP helicopters

Net terug van het veld. Koud maar toch mooi vliegweer. Echt super gevlogen. Ik durf steeds wat meer. Na twee lipo's echter kreeg ik wel errug koude vingers dus ben toen gestopt. Is niet erg. Waren twee fijne vluchten.

20130111103149.jpg

Ben blij dat ik werk. Lekker veel de tijd om te vliegen :p

Ik mis trouwens serieus de columns van Erwin (Dylansys). Heeft iemand enig idee waar ie uithangt?

Toen ik nog werkte keek ik uit naar mijn prepensioen. Lekker vrij en tijd voor hobby's.
Maar het pakt soms anders uit. Thats life.

Achter de geraniums gaan zitten is "dodelijk". Lekker bezig blijven. Ik heb zat voorbeelden om me heen van mensen die lekker druk blijven en midden in het leven staan versus de mensen die niks doen en verzuren. Mijn schoonvader is 82 en werkt zelfs nog een beetje in zijn bedrijf.

Ben blij dat ik werk. Lekker veel de tijd om te vliegen :p

Ik mis trouwens serieus de columns van Erwin (Dylansys). Heeft iemand enig idee waar ie uithangt?

Mja geen idee waar hij is, vorige week mailde hij nog om een keer naar mijn heli's te komen kijken. Misschien is ie op vakantie ?

Die komt wel weer boven water. Misschien inderdaad op vakantie of druk met werk..

Ondertussen bericht van PostNL. Pakket is niet in NL. Mail gekregen van 9imod. Ze verzekeren me dat het pakket echt aankomt in NL maar zullen voor de zekerheid gaan kijken waar hij uithangt. Als na het weekend het pakket nog niet traceerbaar is open ik een Paypal dispuut en haal m'n geld terug. Maar denk wel dat het opgelost gaat worden.

Verder dus echt extreem lekker gevlogen met de Master CP. Vorige vluchten was ik nog wat ingehouden maar vandaag voelde het echt goed. Ging steeds hoger, sneller en verder. Pas wel op. Hij is groter dan een Mini CP maar ver is ver en dan is ie opeens toch wel klein :p

Ik zou er eigenlijk eerst mee gaan vliegen voordat je gaat sleutelen aan dat ding. In de vlucht gaan de gears ook wat inwerken cq slijten (is kunststof). Gewoon die maiden doen en niet teveel klooien aan dat ding. Dan na een paar vluchten de boel nakijken.
Verder zijn het brushed motoren. Die hebben ook een paar vluchtjes nodig om in te "branden".

Back