Verzameltopic Walkera CP helicopters

Die Genius, vliegt dat nu beter dan de mCPX? Even gekeken, is alleen met zender te koop in Duitsland. Hmmm...

Hoe dan ook, ik heb een eed gezworen om in 2012 niets meer te kopen. Alleen eventuele onderdelen voor reparaties.

Die Genius, vliegt dat nu beter dan de mCPX? Even gekeken, is alleen met zender te koop in Duitsland. Hmmm...

Hoe dan ook, ik heb een eed gezworen om in 2012 niets meer te kopen. Alleen eventuele onderdelen voor reparaties.

net als ik doen en een mini CP kopen. ongeveer 90Euro als je toch al een zender hebt. Wel de V2 nemen dan heb je ook 6axis gyro:p En ik zeg ook elke keer nou koop ik niks meer maar zolang die Chow hier op het forum zit ben ik elke keer geld kwijt:mrgreen:

Nee hoor. Ik blijf kritisch. Maar kan ik er wat aan doen dat ik nu al 2 probleemloze Walkera's heb?? :p

ik blijf gewoon realistisch ,ik weet, niet elke walkera is goed, maar als het huiswerk gedaan is voor een aankoop weet je bijna zeker dat je een goede koop doet.

Pfff, best wel een tijd eigenlijk. Koop nu nog duracell. Goedkopere zijn vlot leeg. Moet wel oplaadbare hebben eigenlijk maar nog geen zin in gehad omdat ik best lang doe met duracell.

Pfff, best wel een tijd eigenlijk. Koop nu nog duracell. Goedkopere zijn vlot leeg. Moet wel oplaadbare hebben eigenlijk maar nog geen zin in gehad omdat ik best lang doe met duracell.

ik heb duracel oplaadbare 2500mah, maar moet ze elke week wel een keer opladen en als ze opgeladen zijn geeft zender meestal maar 3 streepjes?

misschien dat ik is andere probeer.

Ondertussen maar de kabel besteld om Walkera receivers te kunnen updaten en de Devo 7. T'is een kreng van een zender maar hij doet het verder goed. Dus laten we het voorlopig zo..

Het ging mij ook om de rx kabel. De devo kabel heb ik erbij genomen omdat ik die nog wel even gebruik..

Back