Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Marco,
Goed bezig man! Dus het staartje houd het goed en ben je ook al inverted geweest met die kleine?![]()
weet ik maar wil een klein zendertje erbij om bij de heli in de koffer te doen om snel te kunnen vliegen.
Zit nog even af te wachten op Walkera zelf omtrent het vermogens vraagje, hier gaan ze even induiken zeggen ze. Heb trouwens al wel de CE van de 12S dus als je interesse hebt pb me even je email dan forward ik hem
Er komen binnenkort oranje canopies voor onze walkera's denk ik..
Met een kroontje????![]()
Grtz Marco.
Afbeelding van Prins Pils op de zijkant![]()
Maakt Walkera dan ook 800 size canopy's???![]()
Anders past die grote plofkop er nooit op. Hahahaha.
Grtz Marco.
Is wel beter geworden nadat zijn eigen maingear verbeterd is en de kapotte tandjes zijn gerepareerd![]()
Hahahaha prins pils op de zijkant met een kroontje!!
Maar Marco, hoewel schaalvliegen voor mij niks is, ik hou van lekker raggen, ziet die 600size airwolf er wel erg goed uit man!
En ja het is handig om met een klein heli-tje je skils te verbeteren
Zelf doe ik wel flips, loops en rolls met de 450 en 500 maar om inverted te gaan hoveren....dat durf ik nog niet met deze heli's en oefen ik toch liever met een kleintje want crashen ga je zeker als je dat gaat oefenen.![]()
Ja op de sim gaat het allemaal redelijk maar in werkelijkheid is het toch heel anders.
Succes man!
Ja wat negatief is dat het zo fijn vliegt dat je na 1 Walkera niet genoeg hebt..
Leuk zoemmugje hoor.
Enige probleem is tot nu toe dat ik de flightmodus niet meer kan veranderen met de DEVO 8S, wel met die S4. Ik wil hem op groen!