Verzameltopic Walkera CP helicopters

@Daviddutch. Ik zie dat je in je lijstje een Devo7E hebt staan.
Met alleen de Devo12s kom je een heel eind.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Want die heeft een geheugen voor 60 modellen.

Grtz Marco.

Hey Marco,

Goed bezig man! Dus het staartje houd het goed en ben je ook al inverted geweest met die kleine?;)

Yep, het staartje hield zich errug goed.
Ben er alleen niet inverted mee geweest. M'n grijze massa is daar nog niet op getraind.
yellowflashcolorzpdt07.gif

Dat is ook juist de reden waarom voor de Super CP ben gegaan.
Om het inverted, flips en rolls mee te oefenen. Boven gras is de kans op schade minimaal.
En om dit soort fratsen met de 600 uit te halen. Lijkt me geen goed idee. Haha.
Misschien op 20 meter hoogte.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Ik heb met de 600 eigenlijk een ander doel.
img3162jn.jpg

Grtz Marco.

weet ik maar wil een klein zendertje erbij om bij de heli in de koffer te doen om snel te kunnen vliegen. :D

Zit nog even af te wachten op Walkera zelf omtrent het vermogens vraagje, hier gaan ze even induiken zeggen ze. Heb trouwens al wel de CE van de 12S dus als je interesse hebt pb me even je email dan forward ik hem

weet ik maar wil een klein zendertje erbij om bij de heli in de koffer te doen om snel te kunnen vliegen. :D

Zit nog even af te wachten op Walkera zelf omtrent het vermogens vraagje, hier gaan ze even induiken zeggen ze. Heb trouwens al wel de CE van de 12S dus als je interesse hebt pb me even je email dan forward ik hem

Achter op de zender zitten twee stickers met het CE keurmerk.
Op een sticker staat ook het keuringsmerk nummer.
Maar een extra document is nooit weg.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Je hebt PB.

Grtz Marco.

De Maiden met mijn master-cp is een feit.
Na het werk direct naar huis gegaan, de heli opgepakt en naar mijn veldje gelopen.
Het was al aardig aan het schemeren; dit was voor mij ook de eerste keer vliegen met harde wind.
Heb het dus maar bij het leeghoveren van één accu gehouden.
Moet nog wel wennen aan de steile pitchcurve, ik heb mijn 4G6s wat tammer ingesteld.

Ook ik ben net als de anderen hier nu al zeer te spreken over deze dame.

Ze is een schoonheid om naar te kijken maar als je haar geluid hoort komt de ware aard naar boven. Ze wil vliegen!!!

Wel heb ik ook ondervonden dat de zwarte rotorbladen het zicht op de rotordisk wegneemt, ik vind het persoonlijk wel mooi maar voor mij nog lastig ivm de orientatie.
Zit eraan te denken om de tips wit of geel te maken.

Volgens mij ben ook ik op slag verliefd/verslaafd aan het raken.

Gr. Eric.

Hahahaha prins pils op de zijkant met een kroontje!!:D

Maar Marco, hoewel schaalvliegen voor mij niks is, ik hou van lekker raggen, ziet die 600size airwolf er wel erg goed uit man!

En ja het is handig om met een klein heli-tje je skils te verbeteren;)

Zelf doe ik wel flips, loops en rolls met de 450 en 500 maar om inverted te gaan hoveren....
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37.gif
dat durf ik nog niet met deze heli's en oefen ik toch liever met een kleintje want crashen ga je zeker als je dat gaat oefenen.
Ja op de sim gaat het allemaal redelijk maar in werkelijkheid is het toch heel anders.

Succes man!

Hahahaha prins pils op de zijkant met een kroontje!!:D

Maar Marco, hoewel schaalvliegen voor mij niks is, ik hou van lekker raggen, ziet die 600size airwolf er wel erg goed uit man!

En ja het is handig om met een klein heli-tje je skils te verbeteren;)

Zelf doe ik wel flips, loops en rolls met de 450 en 500 maar om inverted te gaan hoveren....
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37.gif
dat durf ik nog niet met deze heli's en oefen ik toch liever met een kleintje want crashen ga je zeker als je dat gaat oefenen.
Ja op de sim gaat het allemaal redelijk maar in werkelijkheid is het toch heel anders.

Succes man!

Moet zeggen dat ik het rond raggen met de 600 ook wel heerlijk vind.
Daarom wil ik er denk ik een 600PRO erbij hebben.
Omdat de ESP en PRO veel onderdelen met elkaar delen, is dat wel zo handig.
Hoef dan in principe maar voor een heli de parts in huis te hebben.
Met de V450D01 gaat het raggen ook best lekker. Maar raggen met de 600......Hahahahaha.

Grtz Marco.

Wel zo handig ja om voor 2 heli's dezelfde spares te kunnen gebruiken.

Nee raggen met een 600....als het dan fout gaat....

Dat is het voordeel van de micro's van Walkera, de spares kosten bijna niks, alleen de servo's vind ik best wel prijzig. Verder is het allemaal niet zo duur en ze vliegen geweldig.

Ik geloof dat er in het hele topic hier niet veel of zelfs geen een neg iets is gemeld over het vlieggedrag van de Walkera's;)

Leuk zoemmugje hoor.

Enige probleem is tot nu toe dat ik de flightmodus niet meer kan veranderen met de DEVO 8S, wel met die S4. Ik wil hem op groen!

Leuke mug? Ik geloof je graag maar de MasterCP is ook wel een liefje.....

Eigenlijk ben ik aan het sparen voor wat anders maar wie weet......

Tom, wat bedoel je met; "ik wil hem op groen"?

Back