Aha op die manier![]()
Ja dat is wel een goede oplossing om het onder de knie te krijgen
Succes mannen!
Dank je wel,gaat helemaal goed komen en hoop dat ik snel leer

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aha op die manier![]()
Ja dat is wel een goede oplossing om het onder de knie te krijgen
Succes mannen!
je koopt hem toch niet om alleen maar naar te kijken....?![]()
![]()
Mwa, blijft ie wel heel!!![]()
Gefeliciteerd met de Super CP Richard.![]()
De Devo10 kun je straks ook voor andere niet Walkera heli's of vliegtuigen gebruiken, die een losse ontvanger nodig hebben. Zoals een T-rex, Logo, Goblin enz.
Kwestie van een losse ontvanger RX702, RX802, RX1002 enz bestellen.
Doe het vooral in het begin rustig aan.
Mag ik vragen welke dongle je besteld hebt?
Grtz Marco.
Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou lukken. Tís mij ook zo geluktEn ik ben beslist geen talent.
Ik heb een mooie 12 in 1 dongel besteld ,hoop hem volgende week in huis te hebben![]()
Vergeet niet als je gaat simmen dat je voor een ander model moet kiezen in de zender.![]()
Die dongle die je besteld hebt. Is dat die van Dealextreme, de tip die ik je in een ander topic gegeven heb? Haha.
Grtz Marco.
Vergeet niet als je gaat simmen dat je voor een ander model moet kiezen in de zender.
Bij de Devo 7 hoef ik dat niet te doen. Dan gaat hij automatisch in PC mode. Is dat bij jullie Devo's anders?
Bij de Devo 7 hoef ik dat niet te doen. Dan gaat hij automatisch in PC mode. Is dat bij jullie Devo's anders?
Ja dat is hem. Ja Phoenix V4 werkt maar graag dit niet on topic. Deze chineze dongle is uiteraard niet helemaal de bedoeling van Meneer Phoenix zelf.
Ik maak geen apart model eerlijk gezegd. Gewoon inprikken en finetunen van een model doe ik dan verder in Phoenix. Ik vind de meeste modellen totaal niet realistisch dus pak een goed zichtbaar model en ga wat aan schuifjes trekken en knoppen draaien tot het ergens op lijkt. Beetje wind erin en klaar is Klara..
Om de modellen realistischer te maken, zet het model maar eens op zo'n 90 procent realistisch, nou dan merk je echt wel verschil.