Verzameltopic Walkera CP helicopters

Aha op die manier
up.gif

Ja dat is wel een goede oplossing om het onder de knie te krijgen;)

Succes mannen!

Dank je wel,gaat helemaal goed komen en hoop dat ik snel leer ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou lukken. Tís mij ook zo gelukt ;) En ik ben beslist geen talent.

Gefeliciteerd met de Super CP Richard.
yellowflashcolorzpdt19.gif

De Devo10 kun je straks ook voor andere niet Walkera heli's of vliegtuigen gebruiken, die een losse ontvanger nodig hebben. Zoals een T-rex, Logo, Goblin enz.
Kwestie van een losse ontvanger RX702, RX802, RX1002 enz bestellen.
Doe het vooral in het begin rustig aan.
Mag ik vragen welke dongle je besteld hebt?

Grtz Marco.

Dank je wel Marco.
Dat is ook de reden dat ik de devo 10 heb genomen om eventueel later te gebruiken op andere modellen.

Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou lukken. Tís mij ook zo gelukt ;) En ik ben beslist geen talent.

Het gaat erom dat ik de basis onder de knie krijg,de rest zal ik toch moeten leren door veel te oefenen ;)

Ik heb een mooie 12 in 1 dongel besteld ,hoop hem volgende week in huis te hebben ;)

Vergeet niet als je gaat simmen dat je voor een ander model moet kiezen in de zender.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Die dongle die je besteld hebt. Is dat die van Dealextreme, de tip die ik je in een ander topic gegeven heb? Haha.

Grtz Marco.

Vergeet niet als je gaat simmen dat je voor een ander model moet kiezen in de zender.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Die dongle die je besteld hebt. Is dat die van Dealextreme, de tip die ik je in een ander topic gegeven heb? Haha.

Grtz Marco.

Ik zal inderdaad een model gaan kiezen als ik ga simmen.

Oefenen totdat het je neusgaten uitkomt.Ha ha ha ha
Je zult zien dat door dat soort baby stapjes na langere periode je heli vliegskills toenemen.
We vergeten allemaal niet hoe we zijn begonnen met heli's. Echt met vallen en opstaan.
De ene persoon met een Coaxiaal en de andere gelijk met een vette 450 size CP.
Maar hoe je het muntje ook wendt of keert: alleen met veel oefenen gaat het plaatje rondkomen.
En Godzijdank is de groep helipiloten relatief klein en alleen de echte bikkels zetten door en vliegen na jaren en jaren nog steeds.
Genietse kerel.
Vr Gr D

Bij de Devo 7 hoef ik dat niet te doen. Dan gaat hij automatisch in PC mode. Is dat bij jullie Devo's anders?

Bij de Devo10 gaat ie ook gelijk in de PC-mode maar dan vlieg je dus met de instellingen van een echte heli.
Dat is niet erg opzich maar ik heb in de Devo10 een model voor de sim gemaakt.
Ik heb dat op model 30 en de "sim" gegeven;)
Dan kan je daar je instellingen maken voor de sim:)

Ik maak geen apart model eerlijk gezegd. Gewoon inprikken en finetunen van een model doe ik dan verder in Phoenix. Ik vind de meeste modellen totaal niet realistisch dus pak een goed zichtbaar model en ga wat aan schuifjes trekken en knoppen draaien tot het ergens op lijkt. Beetje wind erin en klaar is Klara..

Ja dat is hem. Ja Phoenix V4 werkt maar graag dit niet on topic. Deze chineze dongle is uiteraard niet helemaal de bedoeling van Meneer Phoenix zelf.

Ja dat is hem. Ja Phoenix V4 werkt maar graag dit niet on topic. Deze chineze dongle is uiteraard niet helemaal de bedoeling van Meneer Phoenix zelf.

Je hebt helemaal gelijk,had ik even niet bij nagedacht,ik weet niet of ik het nog kan aanpassen of verwijderen?

Ik maak geen apart model eerlijk gezegd. Gewoon inprikken en finetunen van een model doe ik dan verder in Phoenix. Ik vind de meeste modellen totaal niet realistisch dus pak een goed zichtbaar model en ga wat aan schuifjes trekken en knoppen draaien tot het ergens op lijkt. Beetje wind erin en klaar is Klara..

Phoenix geeft aan dat je een 'leeg' model moet kiezen.
Om het goed te doen kan je beter een model aanmaken speciaal voor Phoenix.
Het fine tunen kan je dan in Phoenix doen.
Om de modellen realistischer te maken, zet het model maar eens op zo'n 90 procent realistisch, nou dan merk je echt wel verschil.

Mzzl,
Max

Om de modellen realistischer te maken, zet het model maar eens op zo'n 90 procent realistisch, nou dan merk je echt wel verschil.

Nu bezit ik niet alle modellen die er bestaan in Phoenix maar bijvoorbeeld de mcpx is bijna niet normaal te vliegen in de sim. Terwijl hij in het echt gewoon prima te doen is.

Verder bij de meeste zenders moet je inderdaad een apart model aanmaken. Dat weet ik zeker van de DX6i en die KDS zender. Bij de Devo heb ik nooit gemerkt dat Phoenix raar doet in PC mode.

Back