Verzameltopic Walkera CP helicopters

Nou dan zijn er straks opeens drie Master CP's op het forum :) Moet gek lopen als je het een vervelende heli vind. Ik vlieg hem op dit moment buiten het vaakst..

**Edit**

Voor de liefhebbers hier de 3 Walkera's. Kun je de verschillen in maat zien..

20121216182842.jpg

Nu maar hopen dat ik niet al te lang moet wachten, op de foto's ziet hij er super uit.
Zodra als hij binnen is ga ik meteen indoor vliegen.
Ben tegenwoordig lid van Icarus en die huren een sporthal in Purmerend. Ben er nog niet geweest maar met deze jongen ga ik er naar toe.

Ik zou er niet mee in de woonkamer vliegen :) Daar is ie net even te groot voor.. Alhoewel ik hem wel stiekem even test als ik wat gefixed heb :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit op je filmpje. En ik krijg op zeker problemen als ik dit in huis ga vliegen.
Hou het in huis op mijn 120SR die ik heb voorzien van een Xtreme motor en daardoor erg snel is, ook voor de woonkamer.

Ik vlieg alleen de Genius binnen. Vind zelfs de V120 al te groot. Je raakt te snel iets aan per ongeluk..

Chow heb jij alleen de connector van de regelaar verandert of ook aan de lipo's.
Ik ken deze connector die aan de lipo's zit nog van de KDS.

Ik haal 4-5 minuten op mijn lipo's. Die zijn 900 Mah.. Omdat hij brushed is wel tussen de vluchten door je motoren even laten afkoelen 5 minuutjes. Dan gaan ze langer mee..

Back