Verzameltopic Walkera CP helicopters

Dan moet je lader ook zwaar genoeg zijn volgens mij anders heeft ie niet het vermogen ze allemaal snel te laden.

Ja in principe vliegt hij uit de doos maar uiteraard wel even een aantal zaken controleren. Dus check even de schroefjes. Check of de swash de juiste kant op beweegt. Staat ook allemaal in de handleiding. Ik heb zelf niks hoeven aanpassen.

Heb je wel de maten gecontroleerd van de HK lipo's? Ze schuiven namelijk in een bakje onderin de heli..

Ja daar had ik naar gekeken :

origineel : 65 mm 16mm 33 mm
NT : 77 mm 17mm 35 mm

Lengte moet geen probleem zijn als ik zo naar de houder kijk, de 2 mm voor de breedte misschien maar we zullen eens kijken :D. Het zijn trouwens de lipo's waar jij naar gelinkt had Chow eerder in dit forum.

Ok zou kunnen. Is dan info van rcgroups wat ik hier gedeeld heb. Is alweer tijdje terug..

Hallo Bernard veel suc6 met de bestelling hoop dat hij snel binnen is die super heli, hij staat ook bij mij boven aan mijn verlanglijstje ik moet nog even wachten maar heb al wel de nodige research gedaan over de master cp laat het even weten als hij binnen is.

M.V.G André

Back