Verzameltopic Walkera CP helicopters

En ik ben zeer benieuwd hoe die Super CP van Redman het doet ten opzichte van mijn Mini CP. Ha ha ha ha ha
Mooi spul die Micro's.
Vr Gr D

Nu je in jou Mini CP een Genius CP torretje hebt zitten.
Zullen wel aardig gelijk waardig zijn Erwin.

Net nog wat meer vluchtjes gemaakt. Vond ik de rudder wat traag.
Heb die naar 125% D/R gezet. Elevator en Aileron staan op 100% D/R.

Grtz Marco.

Net even de mini ( met Genius) en Super na elkaar gevlogen. De super lijkt toch iets feller hoor dus dat boardje werkt goed. Ook een hartverzakking net met de Master CP :-) ik was throttle hold aan het testen, dus ok hij stopt netjes, switch weer terug, langzaam gas geven, schiet tie als een rakket links de dozen in.....gelukkig geen schade behalve de doos dan :-)

doos1.jpg

doos2.jpg

Potdomme Jeroen............
Als ik jou was zou ik gelijk de ambulance bellen voor die doos.
Want die ziet er behoorlijk gehavend uit.
Als je zulk soort striemen op je lichaam zou hebben alsdat die doos heeft dan zou men haast gaan denken dat je door een weerwolf bent aangevallen en waarschijnlijk ook nog eens lichtelijk genomen bent.Ha ha ha ha
Vr Gr D

Ha ha ja dat was best eng, dat doe ik in ieder geval niet meer binnen, leek wel of hij in idle up vloog maar denk dat door de throttle hold de servo's vastzaten of zoiets. Verder niks kapot, zelfs geen krasjes op de blades dus het is een prima versnipperaar :-)

Servo's hebben opzich niks te maken met dat ie opeens gaat draaien.. Die doen alleen de stand van je swash of rudder.

Ja door de throttle hold trok hij dus de blades naar beneden en de servo's kwamen daarna niet meer omhoog, toe schoten ze opeens los en had ik een raket :-) Niet normaal wat die blades met die doos doen zeg, echt gewoon dwars er door heen. Dat patroon ook wat hij gemaakt heeft lol, dat ding heeft toch flink power hoor :-)

Je moet even je pitch en throttlecurve in TH checken.

Wat ie met de doos doet is kunst denk ik.. Kan zo het Stedelijk in ;)

Mijn Master-CP is maandag verzonden door rc711 en dinsdag al op de boot/vliegtuig gezet.
Nu nog afwachten hoe lang het duurt voor hij in nederland is.

Yesss, kreeg net trackingnummer van PostNL en douane heeft pakket al vrijgegeven :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, tracking zegt dat ze er morgen is. Met de voorspelde 10 dagen vorst nog voor de boeg ben ik dus wel in m'n nopjes dat ik haar heb. De Genius is ook prima verder hoor maar zo'n nieuw ding is altijd leuk.
Overigens vandaag heerlijk nog binnen wat geraced met de Genius.

Omdat ik het staartje wat kaal vond, er een beetje huisvlijt erop los gelaten.
yellowflashcolorzpdt07.gif

imag0828.jpg

imag0829o.jpg

imag0830.jpg

Ziet er niet verkeerd uit, dacht ik zo.;)
En door deze upgrade is ze nog niet eens tail heavy geworden.

Grtz Marco.

Ziet er wel gelikt uit :)

Ik heb wat offtopic huisvlijt gedaan. De Align 450 Pro is klaar. Alleen beastx nog even snel instellen en dan wachten op een dag voor de maiden..

20130117135400.jpg

Mooi spul Chow.
Maar zit de canopy bij de T-REX wel goed?
Volgens mij moet die voor/onder nog wat lager.
Zodat ie over die "lip"valt.

Grtz Marco.

Tja, ach. Maken ze 'm 2s brushless.
Hopelijk hebben ze ook nog wat aan de gyro gedaan.
Volgens RCgroups vliegt de Mini CP veul beter.
En laten we eerlijk wezen, die Walkera's zien er toch veel beter uit.
biggrinc.gif

Heb ik het nog niet eens over de servo's van ze gehad.

Grtz Marco.

Walkera's zijn mooier. Blade brengt nu dit ding uit met vrijwel zeker weer issues. Ik voorspel dat voor mijn verjaardag 20 april Walkera ook een brushless 100 sized heeft ;) Maar dan zonder issues en betere looks.

Weet niet of Walkera wel met een brushless versie zou komen.
Ze hebben denk ik bewust voor deze motoren gekozen, om het gewicht zo laag mogelijk te houden.
Met brushless motoren heb je ook weer een losse ESC nodig.
Had eigenlijk verwacht dat de Genius CP brushless zou zijn. Niet dus.
Maar je weet het maar nooit. Haha.

Grtz Marco.

Back