Gewoon duidelijk proberen te krijgen wat je zoekt. Wat je budget is. Wil je wildvliegen of clubvliegen. Wil je bouwen of kant en klaar. Zijn allemaal factoren die meewegen in de juiste keuze.
Ik ben zeker voor mezelf het één en ander op een rijtje aan het zetten hoor.
1.Budget - Niet meer dan 350 euro
2. Wildvliegen aangezien een club hier minimaal 30km vandaan zit ben ik op mezelf aangewezen.
3. Wil het liefste wat bouwen,maar met dit budget gaat dit niet lukken dus ga ik er vanuit dat het een BNF of RTF gaat worden.
4.Het moet een gangbare heli en zender zijn zodat ik mensen om hulp kan vragen indien nodig
5.Wil me ook met een simulator gaan bezighouden om zoveel mogelijk te leren.
6.Ik wil een zender waar ik een tijd mee vooruit kan zodat ik eventueel bij een volgend model niet weer een andere zender moet aanschaffen.
7. Uiteraard moeten de onderdelen en eventuele upgrades van de heli eenvoudig te verkrijgen zijn.
8. Voor die 350 euro wil ik dus een leuke heli,goede zender,aluminium case om alles in op te bergen anders gaat mijn zoontje van 4 ermee aan de haal hahahah, verder wat extra lipo's en misschien nog wat dingen die ik over het hoofd zie...
9.Indien het mogelijk is wil ik wat kunnen spelen met de heli binnen al zal vliegen niet gaan lukken ,het is niet al te groot en wil graag de spullen heel laten in huis,niet echt voor mezelf maar heb geen zin in een boze vrouw om me heen
Dit zijn even wat dingen waar ik rekening mee moet houden.
Groeten,
Richard