Verzameltopic Walkera CP helicopters

Je moet de heli in rate mode zetten en zorgen dat je op de tail absoluut 0 pitch hebt. Dikke kans dat de taildrift er dan uit is.

Even hulp nodig geloof ik. Ik weet wat de rate mode is en wat het doet, maar in de hele DEVO 8S gebr. aanw. niets over dit begrip. Weet iemand hoe je dit op een DEVO, 7, 8, 10 of 12 in kan schakelen?

Tom, tís nu te laat maar als je er niet uitkomt wil ik eventueel morgen wel even kijken hoe je dat op een Devo doet. Ik heb het zelf namelijk nog niet nodig gehad. Maar misschien heeft iemand anders dit al een keer gedaan?

Even hulp nodig geloof ik. Ik weet wat de rate mode is en wat het doet, maar in de hele DEVO 8S gebr. aanw. niets over dit begrip. Weet iemand hoe je dit op een DEVO, 7, 8, 10 of 12 in kan schakelen?

Dan moet je in het menu naar de gyro sensor gaan en je instelling lager dan 50 zetten( wel even onthouden waar ie op stond) maar dan gaat het rode lampje op de RX uit.
tenminste zo moet het bij de Devo10...

Ik weet dat de gyro op de MIX switch staat. Stand 2 is 50%.
Als ik die tijdens de vlucht inschakel gaat de V120 als een draaimolen rond en spring weg. Al veel schade mee gehad op die 50%.
Ging pas over bij 53%.

Ah, zelfde dus in principe als op de DX6i..

Ja klopt, die had ik voor de Devo10 en ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik het ook nog niet nodig heb gehad maar ik zou niet weten hoe het anders moet.
Denk dat het bij de Devo8 ook wel zo zal gaan.

Misschien dat Erwin je kan helpen Tom, die heeft een Devo8;)

Tom, ik weet dat de gyro eigenlijk op de mix-switch hoort te staan maar ik heb hem gewoon op de flightmode-switch staan en die gebruik ik ook als schakelaar voor normal/idle1/idle2 dus bij het schakelen tussen de verschillende vliegmodes schakelt de gyro gelijk mee;)

Kan dat bij de Devo8 ook zo?

Hee Chow, vóór je slapie slapie gaat doen, is jouw Ladybird en V1 of V2?

Ik ga nog niet slapen hoor. Maar rond dit tijdstip ben ik meer van het muziek luisteren en minder van het duiken in handleidingen.. Ik heb Ladybird V1 omdat dit zo uitkwam maar V2 is verder hetzelfde heb ik begrepen. Maakt niet zoveel uit welke je koopt. Het vliegt wel heel leuk. Mijn zoontje kan er nu al aardig mee uit de voeten zonder schade.

Voor zover ik weet zit het verschil tussen de V1 en de V2 in de ontvanger en de V1 kan je wel updaten en de V2 niet.
De V1 heeft een RX2643H-D en de V2 een RX2634H-D

Verder zit er niet veel verschil in geloof ik!

Er is een levensgroot verschil!
Op de V1 print zitten twee stekkerbussen voor de UP02 adapter, op de V1 nog maar 1 driepolige bus! Kortom, de blauwe of de gele stekker, geen inzicht via meneer Walkera.

Ik heb software voor de TX en de RX geïnstalleerd, maar voor de TX, "DevoDfuSe_v1.5", weigert hoe dan ook op te starten in Win7, in welke aangepaste mode dan ook!

Ook het pakket voor de RX is en blijft op vakantie!

Profielen voor helies en zender zijn onherkenbaar!

Wat is dit toch makkelijk en duidelijk bij Spektrum. Inloggen, zender aangeven, en alles is verder automatisch!

Maar toch.................. :mrgreen:

Voor zover ik weet zit het verschil tussen de V1 en de V2 in de ontvanger en de V1 kan je wel updaten en de V2 niet.
De V1 heeft een RX2643H-D en de V2 een RX2634H-D

Verder zit er niet veel verschil in geloof ik!

Dát is een antwoord!
Dus de nieuwe V2 is niet aan te passen!

Rare Chinezen die Chinezen!

Back