Verzameltopic Walkera CP helicopters

Mag lijen dat we elkaar eens treffen allemaal van de zomer bij een vliegmeeting.
Denk dat het reuze gezellig en informatief gaat worden zo'n meeting met al dat soort fijne Walkera piloten.Ha ha ha ha
Kan niet wachten om eens samen met jullie op te mogen vliegen.
Vr Gr D

Ja beetje slowchat soms. Ik ga ook pitten. Moet morgen in Amsterdam wat klussen in ons datacenter.. Komt niet vaak voor dus is wel leuk. Kom je nog eens elders..

Zeg Heren...goeiemorgen.
Is deze geile Walkera Chatroom alweer geopend??
Ha ha ha ha ha ha ha ha
Fijne dag mannen.
Het jeukt me alweer............Ha ha ha ha ( Fly we must and Fly we will)
Vr Gr D

Oja.........even weer On-Topic.
Ik was al vroeg uit de veren. ( 06.30)
En kwam er net achter dat mijn Master CP ook past in de Walkera aluminium koffer die ik doorgaans gebruik voor de 3 Micro heli's in te herbergen.( deze koffer is echt fijn.Lekker dun en langwerpig)
Ze past er dan wel alleen in hoor met dat dikke lijfje van haar dus zonder een andere heli erbij, maar dat is ook niet erg want dan laat ik de Micro's lekker thuis als ik ga vliegen.
Moet wel de onderste schuimlaag eruit halen want anders wordt haar dikke lijfje geplet door al het schuim, maar dat is goed te doen want het schuim is demonteerbaar en kan het eruit maar ook weer makkelijk erin plaatsen.
Ben een blij man want op deze manier kan ik de Master CP op een nette en veilige manier transporteren van punt A naar punt B.
Had haar doorgaans in een zachte roze deken gewikkeld, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
De vliegmaatjes zouden nog wel eens iets kunnen gaan denken als ze dat roze dekentje te vaak onder ogen zien.Ha ha ha ha ha
Vr Gr D

Heren Walkera piloten.
Wat een pleuris weer is en blijft het voorlopig.
Zag net de weersvoorspellingen en dagelijks veel regen en wind zekers tot en met aankomende maandag.
Nu is dit geen klaagzang hoor, want ben al erg blij dat die smerige kou uit de lucht is.
Merkte gisteren dat het vliegen al een stuk fijner ging met warme vingers.Ha ha ha
Hopenlijk is er de mogelijkheid om tussen de buien door te kunnen vliegen.
Heb ik wel de bof dat de Master CP goed tegen wind kan en daarmee het genieten blijft.
De kleinere heli's vliegen er ook wel in maar hebben er toch meer last van en dat merk je dan tijdens het vliegen.
Toestel gaat dan alle kanten uit alsof het in een orkaan vliegt.
Fijne week mannen.
Vr Gr D

Het blijft voorlopig nog even een beetje slecht weer:mad:

En ik zal maar me maar niet in de zenderdiscussie gaan mengen denk ik........:cool:

Erwin, gefeliciteerd met je 2e MasterCP maar waar heb je die nu weer zo snel vandaan?

Hoi Wim.
Dankjewel kerel.
Ach.....je kent me he.
Ben met recht een scharrelaar.Ha ha ha ha
Beetje het internet in de gaten houden en voor een zacht prijsje heli's op de kop tikken.
Ha ha ha ha ha
Sherlock Holmes is er niets bij vergeleken.Ha ha ha ha
Fijne dag Wim.
Vr Gr D

Back