Verzameltopic Walkera CP helicopters

Wat erbij zit is een gewone standaard USB kabel. Maar voor de zekerheid toch ff getest, maakt geen pepernoot uit.
Heb jij de versie V1.3 of 1.5?

De modellen zijn er nog steeds; Walkera

Mzz ok ik dacht dat het echt met die kabel moest, detecteert hij totaal niks als je de zender inschakelt met de knop ingedrukt ?

Het programma laat niet zien welke versie, de readme zegt dat ie tot 1.5 loopt dus zal 1.5 zijn Tom.

Waar je naar linkt zijn niet de modellen voor de zender maar updates voor de receiver toch ?

Version:
v1.5 -- May 25, 2012
- Adding Support for DEVO-7E program update.

Van harte gefeliciteerd met je vette aanwinst Jeroen!!
Mag ik vragen waar jij haar vandaan gescoord hebt die mooie V450D03?
Is een toestel dat ook nog op mijn lijstje staat.Ha ha ha ha
Met wat geluk straks 2 stuks V120D02S, 2 stuks Master CP en dan 2 stuks 450 size heli's in de hangar staan.
Dan kom ik het vliegseizoen van 2013 wel door en kan ik ook nog eens iets prakken.
Vr Gr D

Mzz ok ik dacht dat het echt met die kabel moest, detecteert hij totaal niks als je de zender inschakelt met de knop ingedrukt ?

Nope

Het programma laat niet zien welke versie, de readme zegt dat ie tot 1.5 loopt dus zal 1.5 zijn Tom.

Gaat dus om het programma "Dfuse USB update"

Waar je naar linkt zijn niet de modellen voor de zender maar updates voor de receiver toch ?
Ik zie 3 helies en 3 quads. Het ging toch om vliegende modellen, of om de zendermodellen?

Ja ik kon het niet laten Erwin ha ha, bij Banggood besteld, mijn vaste winkel ondertussen ha ha.

@ Tom, das wel erg vreemd hoor dat hij hem ook niet ziet, krijg je wel die Chinese tekens op je zender als je hem aanzet met die knop ingedrukt ? Ja Dfuse USB inderdaad, de readme zegt versie 1.5. Ik dacht dat jij bedoelde settings van de heli's om in je zender te laden, als je op 1 van die 6 modellen daar klikt zie je dat het upgrades van de receiver zijn en niet de bin files die je in je zender kan inladen....of ben ik nou scheel :-). Ik zie trouwens dat de meeste downloads wederom niet werken daar...ze vinden het blijkbaar erg moeilijk om naar een juist bestand te linken ha ha :-)

Net even getest Tom, het programma hier verwijderd en van Walkera site gedownload en.....die werkt inderdaad niet. Toen die weer verwijderd en de oude die ik had geïnstalleerd en die werkt prima. Als je wilt kan ik je die versie wel effe mailen.

Net even getest Tom, het programma hier verwijderd en van Walkera site gedownload en.....die werkt inderdaad niet. Toen die weer verwijderd en de oude die ik had geïnstalleerd en die werkt prima. Als je wilt kan ik je die versie wel effe mailen.
Fantastisch!

Ik heb al zaken gelezen van een verkeerde CRC bij de laatste versie. Dit klopt dus.
Meesterlijk dat je dit voor mij wil doen!

Ik ga je ff PBen.

Misschien nog een raar idee Tom, heb je die UP02 software er ook op staan ? Zo nee probeer die ook eens te installeren...misschien dat die toch iets qua driver software doet. kans is klein maar niet geschoten is altijd mis he :-)

Ja daarom werkt die nieuwe versie bij mij ook niet...maar zonder het programma ziet mijn pc de zender ook....hij kan hem dan wel niet installeren maar hij weet wel dat er iets aan hangt.

Misschien nog een raar idee Tom, heb je die UP02 software er ook op staan ? Zo nee probeer die ook eens te installeren...misschien dat die toch iets qua driver software doet. kans is klein maar niet geschoten is altijd mis he :-)

Ja daarom werkt die nieuwe versie bij mij ook niet...maar zonder het programma ziet mijn pc de zender ook....hij kan hem dan wel niet installeren maar hij weet wel dat er iets aan hangt.

Ja die staat er ook op omdat ik de Ladybird V2 wilde updaten dat blijkbaar niet mogelijk is. De V2 heeft 1 bus voor 3 draden en dat moeten 2 bussen zijn.

Zonder of met Dfuse wordt mijn zender door W7 professional 64Bit niet herkend. Daar zal het probleem wel in zitten.
Morgen zender slopen om de stekkers en solderingen van de USBbus te controlodingesen.

Toch al de zender gesloopt! De USBbus zit rechtstreeks op de hoofdprint, dus kan het probleem niet zijn. Ik ga hem van het weekend maar eens aansluiten op de laptop bij mijn vriendin. Daarop staat W7 Home. Ik heb W7 Prof, je weet nooit. Normaal moet de zender zich bij Windows melden als een USB apparaat, net als dat Schiksie zegt.

Maar door mijn leven heen, 62 jaar, :cry: is bijna alles dat ik koop of aanwijs stuk, of het is snel stuk!

Gefeliciteerd Jeroen met je V450D03!

Dat schijnt een geweldige heli te zijn. Ben benieuwd wanneer je hem binnen hebt.
Gaat dat snel via Banggood?

Ik hoop voor Jeroen sneller als voor mij.
Heb inmiddels al 3 keer over wat spare parts besteld daar.
1 keer al binnen gekregen en dat duurde bijna 4 weken.
De overige bestelde spullen zijn nu ook al dik 3 weken onderweg.
Vind de zend-levertijd echt knake daar.
Ik bestelde een tijdje geleden op dezelfde dag iets bij Jade City, Ebay.com in China en bij Banggood.
Dat van Terence en Ebay had ik binnen 2 weken op de mat liggen.
Dat van Banggood gaat nu de dikke 3e week in.
Dat vind ik dus knake en zelfs als liggen de prijzen daar bij Banggood beduidend lager ga ik er toch stilletjes over nadenken om af te haken daar een volgende keer weer iets te bestellen.
Ik hou het dan maar lekker bij Jade City want die is 100% rock solid en rap genoeg voor mij.
Vr Gr D

Tja geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens maar ik begrijp je wel Erwin.

Het gekke is dat iemand van een ander forum ook pas geleden een V450D03 had besteld bij Banggood en die had z'n heli met 8 dagen thuis liggen, zelfs zonder bijbetaling aan de douane.....
Je kan er dus geen pijl op trekken

Vreemde snuiters die Chinezen maar wel lekker goedkoop! dat dan weer wel.....;)

Ik hoop dat je m snel hebt Jeroen!

Ik zeg Helipal als je het snel wilt.

Dat ben ik met je een Chow, die gasten zijn echt snel.

Maar soms kijk je meer naar je portemonnee dan naar de levertijd en als je bijvoorbeeld de Walkera MasterCP neemt.
Die kost bij helipal $149,90 + $34,33= $184,23
Bij myrcmart (toch ook erg goedkoop) kost ie $119,- + $32,95 = $151,95

Bij banggood betaal je $140, en dan is het freeshipping... is toch een groot verschil.

En het risico dat je bij moet betalen blijft toch!

Een kwestie van kiezen;)

Ik begrijp jullie wel.
En ben het ook met jullie eens.

Zo.........net het eten achter de kiezen weggewerkt.
Nu even boodschappen doen en daarna weer eens heerlijk de Master CP loslaten.
Het is droog hier met niet eens zo gek veel wind.
Dat wordt weer genieten straks want kan geen genoeg krijgen van de Master CP.
Vr Gr D

Dat ben ik met je een Chow, die gasten zijn echt snel.

Maar soms kijk je meer naar je portemonnee dan naar de levertijd en als je bijvoorbeeld de Walkera MasterCP neemt.
Die kost bij helipal $149,90 + $34,33= $184,23
Bij myrcmart (toch ook erg goedkoop) kost ie $119,- + $32,95 = $151,95

Bij banggood betaal je $140, en dan is het freeshipping... is toch een groot verschil.

En het risico dat je bij moet betalen blijft toch!

Een kwestie van kiezen;)

Ik doelde met name op onderdelen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat wordt weer genieten straks want kan geen genoeg krijgen van de Master CP.
Vr Gr D

Pfff:) Zal ik er dan ook een moeten aanschaffen......?
Yellow_Flash_Colorz_PDT_08.gif

Mijn Master CP via Miracle-Mart

Order Number: 20759404
Date Ordered: Monday 17 December, 2012
Click here for a Detailed Invoice
Products
1 x Walkera Master CP 6Ch D7E Transmitter (RTF) (Free shipping) (HM-MCP-D7E) US$209.80
---------
Sub-Total: US$209.80
Free Shipping Options (Free Shipping): US$0.00
Total: US$209.80

Ca. 155.= euro + 34.70 invoerkosten

Ik zeg Helipal als je het snel wilt.

Ik hou het met sommige heli's en onderdelen bij banggood.
Wordt binnen enkele uren na bestellen al verzonden. Ik heb al diverse pakjes met ca 8 à 9 dagen in huis gehad zonder extra kosten.
Het loont de moeite om soms even verder te kijken, kan veel geld schelen.

Mzzl,
Max

Back