Verzameltopic Walkera CP helicopters

Verdorie nou. Ik ook altijd met m'n grote mond. Hoeveel zijn er straks in omloop? Rond de 7 al dacht ik?

Tsja maar als je alleen maar mensen hoort die lachend dat ding vliegen dan is het ook wel lastig de verleiding te weerstaan :)

Bangood is niet zo snel inderdaad maar ik heb geen haast en tot nu toe van de 46 bestellingen alles goed aangekomen en als er iets ontbreekt dan doen ze nooit moeilijk :-) zoals toen ook met de Mini toen ze gewoon een nieuwe stuurde :-). Tja ik dacht iedereen hier heeft bijna een 450 ha ha en die V450D03 ziet er zo gaaf uit en ik had er al zo veel filmpjes van zitten kijken. Ook zijn de onderdelen vrij goedkoop en die ga ik vast wel nodig hebben ha ha :-)

Dan kun je de Honeybee wel opdoeken. Wel voorzichtiger met die 450 dan met dat kleinere spul ;) Een 450 is opeens een echt formaatje wat flink kan bijten. En die blijft ook niet heel bij ongelukjes.

Ik had de Master CP al langer in het vizier. Ik heb in het topic "Nieuwe Walkera V120d02S v2" op 16 augustus 2012 gemeld dat Walkera de Master CP uitgebracht had. Nu, ruim 5 maanden later, kon ik de verleiding niet meer weerstaan na alle enthousiaste verhalen van de Master CP bezitters :)
Ik heb hem besteld bij rc711.com
Dit was ik kwijt:
Walkera Master CP = €89,25
SKYRC Balance Charger e3 = €9,68
Insured Air Parcel: 2340g = €21,46
Total: €120,39
Lipo's moet ik er nog bij kopen, maar ik twijfel nog welke.
Nu hopen dat ik straks geen gelazer krijg met de douane ;)

Ik had de Master CP al langer in het vizier. Ik heb in het topic "Nieuwe Walkera V120d02S v2" op 16 augustus 2012 gemeld dat Walkera de Master CP uitgebracht had. Nu, ruim 5 maanden later, kon ik de verleiding niet meer weerstaan na alle enthousiaste verhalen van de Master CP bezitters :)
Ik heb hem besteld bij rc711.com
Dit was ik kwijt:
Walkera Master CP = €89,25
SKYRC Balance Charger e3 = €9,68
Insured Air Parcel: 2340g = €21,46
Total: €120,39
Lipo's moet ik er nog bij kopen, maar ik twijfel nog welke.
Nu hopen dat ik straks geen gelazer krijg met de douane ;)

Ik zou gewoon een paar passende lipo's kopen die in de tray passen. Hoef je niet te modden.

Dank voor je advies. Ik neig inderdaad naar de originele Walkera lipo's. Wel zo makkelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back