Verzameltopic Walkera CP helicopters

Marco, klinkt goed die super van jou!
Is echt een klein monstertje!!;)

Thnx Wim.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Nu dat ze wat vinniger is, vliegt ze heerlijk.
Vooral buiten gaat het errug goed.
yellowflashcolorzpdt06.gif

Grtz Marco.

Laatst bewerkt:
Bij mij zit er een 8T op die Turbo Ace 411500 Brushless CO5 Motor Marco, maar ik gebruik de Genius gear dus misschien is ie daarom wat tammer. Kan er wel 5-6 minuten mee vliegen :-) dat is dan wel een pre.

Heren.............
Schijnt morgen (zaterdagmiddag) een mooie en droge en windarme dag te gaan worden.
Voor al degenen die zaterdagmiddag kortbij Apeldoorn zijn en zin/lust hebben om te komen kijken of om mee te vliegen met heli's: wij zijn met een man of 4 aan het vliegen op het Loo veld vanaf 12.45 uur tot een uurtje of 15.00
Vr Gr D

Inderdaad Erwin het schijnt goed vliegweer te worden. Zou leuk zijn als er een paar gastvliegers mee komen vliegen. Altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen met de zelfde hobby.

Mvg. Freddie

Hoi Fred.
Inderdaad, gelijk heb je.
En na een week hard werken heb ik verdomde veel zin om zaterdagmiddag eens flink wat stick-time te gaan maken.
Ik neem dan de nodige modellen mee naar het veld en ga dan eens flink genieten want dat heb ik wel verdiend.
Met wat geluk zijn er een paar gasten uit dit Topic zoals Tom uit Weesp die eens mee willen vliegen.
We hebben prachtig vliegspul bij ons dus dat wordt een topmiddag.
Zien we elkaar zaterdagmiddag Freddie, rond half 1 zal ik er wel staan op het Loo veld.
Vr Gr D

Hoi Wim.
Wens ik jou natuurlijk ook een ontzettend fijn vliegweekend toe.
Lekker genieten kerel en flink wat vlieguurtjes maken.
Heb zelf zojuist het laatste Lipo pack volgeladen.
Neem morgen de 2 stuks V120D02S heli's mee en de Gaui 500X QuadCopter.
Ook de E-flite MIG15 Micro impeller mag mee en die gaat weer eens heerlijk rond worden gevlogen.
Dat wordt een mooi vliegdagje morgen.Heerlijk.
Vr Gr D

Hoi Jeroen.
Mijn Ornithopter die staat inderdaad helemaal vliegklaar.( al een aantal weken )
Kwestie van Lipo pack laden, in het toestel steken en de Maiden vlucht ermee maken.
Maar................
Zal nog een hele onderneming gaan worden omdat ik nog nimmer met een Ornithopter heb gevlogen en de Maiden vlucht graag tot een sukses wil maken.
Daarom tijdje terug besloten om te wachten tot de lente er is.
Heb dan tegen die tijd geen last van koude vingers waardoor ik maximale controle op de zender-sticks heb, geen last van harde en bevroren ondergrond waarbij het toestel juist meer schade kan ondervinden indien het mis zou gaan, wens me een vlieglocatie voor de Maiden vlucht met hoog gras en uitleg hierover zal niet hoeven lijkt me, en ik wacht op Freddie (vliegmaatje) totdat die straks de Maiden vlucht gaan maken met zijn vette Goblin 700 helikopter.
Vandaar dat tot op de dag van vandaag ik mijn Ornithopter nog niet het luchtruim heb laten zien.Ha ha ha ha

Maar buiten dat om gaat het flink genieten worden vandaag.
Er komen vanmiddag de nodige piloten naar het Loo veld toe en dan wordt er weer flink gefladdert met de nodige varianten aan vliegtoestellen.
Met de vaste kliek mensen vaak een kleine happening en erg gezellig.
Hopenlijk zien we wat verse gezichten want dat is altijd leuk om te beleven.
Ik wens jullie allen ook een hele fijne zaterdag toe en indien mogelijk: geniet van het vliegen.
Vr Gr D

Ben van plan om ook richting Apendorp te komen.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Maar een vers gezicht zal het niet zijn Erwin.
yellowflashcolorzpdt04.gif

Neem alleen de micro's mee. Met deze temperaturen lijkt me de 600 niet zo'n goed idee.

Grtz Marco.

Gezellig Redman!!
Altijd welkom jij bent!!
Gaat het vanmiddag een klein feestje worden.
Voor al degenen die vanmiddag dus tijd en zin hebben om mee te vliegen of om slechts te komen kijken naar de vele vliegtoestellen die het luchtruim onveilig maken of om een babbeltje/praatjepot te maken: wij staan vanaf 12.30 uur op het Loo veld in Apeldoorn te genieten.
Locatie kan niet missen.
Het betreft het grootste veld dat pal naast de Loseweg in Apeldoorn ligt.
Vr Gr D

Net toch maar even de klantenservice van PostNL gebeld of zei misschien al wat wisten of mijn zending met sim dongel al in Nederland zou zijn vanuit China.
Helaas was er bij hun ook niets bekend :(
Dat houdt in dat ik nog wel even kan wachten denk ik voordat ik een keer met de sim aan de gang kan gaan terwijl mijn zender en Super CP mij vragen aan blijven kijken hahahah

Voorzichtig hoveren zou moeten lukken Rimo :-) dit ding is eerlijk gezegd makkelijker vliegen dan zo'n speelgoed ding wat je niet naar links of rechts kan sturen maar alleen om zijn as kan sturen. Zoek een mooi ruim veldje op en begin echt heel heel voorzichtig met een lage hover. Ik weet zeker dat je dat gaat lukken :-).

Helaas ben ik vanmiddag effe Carnavalluh Erwin maar ik wens jullie allemaal veel vliegplezier :-) ik ga zo de Master en V120 eens effe uitlaten :-)

Heeft iemand trouwens ervaring met de HD Wing Camera 1280x720p 30fps 5MP CMOS ? Deze zojuist besteld om die straks onder de Master en V450D03 te hangen :-)

Bij mij zit er een 8T op die Turbo Ace 411500 Brushless CO5 Motor Marco, maar ik gebruik de Genius gear dus misschien is ie daarom wat tammer. Kan er wel 5-6 minuten mee vliegen :-) dat is dan wel een pre.

Owk, Thnx voor info Jeroen.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Die 8T motorpinion lijkt mij ook een betere optie dan die stock 9T
Je hebt het ook over de maingear van de Genius CP. Heeft die meer tanden dan de maingear van de Super CP?
Of is dat een grotere main gear zodat de C05M motor (14mm) er op past.
Ik heb juist de WK-WS-12-001 als motor gekozen omdat die maar 12mm dik is.
Die C05M zou ook maar net kunnen passen. Zonder dat ik de dremel in de servo zet.
Want veel ruimte hou je niet over met de C05M.

Grtz Marco.

Hahaha, soms heb je wel eens van die spreekwoorden die ineens uitkomen, zo van, lang gewacht , stil gezwegen, niet gedacht, toch gekregen:banana:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ja, anders komen er vlekken op, denk dat ik hem lekker in de koffer laat , zonde om hem te gebruiken;)

Denk dat ik eerst eens straks mijn 120 er in ga zetten en dan kijken of ik die ontvanger ergens in mijn 450 gepropt krijg.:D

Back