Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Schiksie hij past hoor ik heb de plastickap die in de doos zit uitgeknipt en op de bodem vast gelijmd met superlijm.
En later de noppenschuim er omheen gelegd zit nu super strak in de koffer, alleen nog even de batterijen en de lader er inmaken daar is nog ruimte zat voor. Aan de andere kant zit de zender.
Ik had wel plukschuim kunnen kopen dan was ik nog een keer 30 euro kwijt voor 2x 50 bij 50 dan had ik die bij helipal ook kunnen kopen.
Hier een paar foto's van de koffer.
Groetjes André
Vandaag nog een koopje gedaan 20 euro voor een digitale pitch gauge wat is het internet toch een mooi fenomeen.
Eerst weer genoeg geld in mijn hobby gestoken nieuwe koffer 5 nieuwe accu's en een pitch gauge.
Nu staat alleen nog de mini cp op mijn verlanglijstje aan het eind van het jaar om binnen te vliegen.
Groetjes André
![]()
Wat vliegt beter dan de super of de mini want er zit in lengte een cm verschil in.
Maar die van jou is wel voor 450-700 heli's en die van mij 200-800 heli's
Groetjes André
De Super heeft véééééél goedkopere servo's omdat er geen stuurelektronica inzit. Verder is het materiaal moderner.