Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ja dat doet bij nu ook 1tje Wim, wel 3 minuten maar beduidend korter dan de andere Super en de Mini die nu ook zonder problemen 5-6 min vliegt. Ik ga hem binnenkort eens even helemaal uit elkaar halen, nieuwe lagers erin enz. Ik denk dat hij misschien ergens stroef loopt en door de wrijving minder lang vliegt.

Als je de mogelijkheid hebt om de getrokken stroom te meten dan weet je snel meer!
Bij twee minuten ZUIPT de motor behoorlijk. Als het zo is dat de motor zoveel stroom nodig heeft dan is dit absoluut niet de juiste motor voor de Super.
Hoeveel KV is die motor?

Als je de mogelijkheid hebt om de getrokken stroom te meten dan weet je snel meer!
Bij twee minuten ZUIPT de motor behoorlijk. Als het zo is dat de motor zoveel stroom nodig heeft dan is dit absoluut niet de juiste motor voor de Super.
Hoeveel KV is die motor?

de motor is speciaal voor de super cp en is 12000kv .
gr wim

Volgens mij kun je de stock brushed motor niet 1 op 1 vergelijken met de brushless. Het ligt dus voor de hand dat de brushless versie meer stroom verbruikt gezien het feit dat je lipo's sneller leeg zijn. Andere verklaring is er eigenlijk niet.

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af of dit echt is. Zijn namelijk al wat oudere kleurstellingen. De kappen voor bijvoorbeeld de Blade 300X zijn heel anders.

Raar dat ze niet op de Fusuno website staan.. En jammer dat ze deze kleurtjes hebben gekozen. Ik laat de ouwe kap er maar gewoon op. Tís niet de mooiste heli maar wel een hele fijne oefenheli.

Ja ik had ze ook al gezien...maar inderdaad de plastic kap kan ik met wat tape steeds weer fixen...met fiber hoef ik dat niet te proberen ha ha :-). Die blades ga ik wel proberen.

Met name vandaag vliegen mijn heli's perfect.
Ik vlei ze liefdevol in het gras en ze vliegen meteen weg! Ik hoef niet eens gas te geven.

Heerlijk die herfst! :showass:

Hoe werkt dat in de praktijk?
Wie heeft dat ding?
Ik weet ook niet op wat voor minimale hoogte je moet zijn wil auto rotation goed werken. Iemand een iedee hieromtrend?

Werkt goed, veel mee geoefend in het hoge gras zodat ik bij een motor/tail failure hem nu rustig kan neerzetten. Alleen heeft hij ook een speciale shaft nodig, het gaatje zit lager..ik ga eens kijken of ik dat in bestaande shaft kan boren.

Bling heli's in de UK heb ik hem gehaald maar daar is hij nu weer weg, alleen de gear hebben ze nog. Zijn heel snel trouwens met verzenden, binnen 2-3 dagen binnen. Je kan hem ook bij X-treme zelf bestellen. Minimale hoogte weet ik zo niet, meestal probeer ik het op een meter of 10 :D.

Back