Verzameltopic Walkera CP helicopters

Weet iemand wat ik moet hebben?

Het probleem is dat met al mijn Walkeraspul de servohevels bij neutraalstand van de knuppels niet op 90 graden staan.
Ik dacht dat dat met een servotester afgesteld kon worden. Als ik naar servotesters kijk kan je er volgens mij alles mee afstellen behalve servo's. Of toch subtrim in de zender?
Kworgek! :hammer:

Wie kan mij op het spoor zetten?

enige puntje tom, je zender staat ingesteld denk ik op 1servo normal swash dus weet niet hoe je gyro er mee omgaat, even heel voorzichtig proberen, want als je de heveltjes omhoog of omlaag zet verandert ook je pitch etc.

als je swash maar recht blijft staan, want dit wil nog wel eens een euvel worden als je na servo 90graden zetten, dit niet corrigeerd met de linkjes

Uiteraard, eerst de servo's, dan de links voor een level van de swash, dan bij stuntmode en middengas de bladen op nul zetten.

Bij nul moet de swash op het midden van de as worden afgesteld.
Kortom; de hele reut moet overnieuw afgesteld worden.

Ook even daarna kijken of de endpoints nog goed staan zodat je geen binding heb. En of dat het midden van de as is dat weet ik niet want daar heb ik nog nooit naar gekeken:p

Hallo Schiksie hij past hoor ik heb de plastickap die in de doos zit uitgeknipt en op de bodem vast gelijmd met superlijm.
En later de noppenschuim er omheen gelegd zit nu super strak in de koffer, alleen nog even de batterijen en de lader er inmaken daar is nog ruimte zat voor. Aan de andere kant zit de zender.
Ik had wel plukschuim kunnen kopen dan was ik nog een keer 30 euro kwijt voor 2x 50 bij 50 dan had ik die bij helipal ook kunnen kopen.
Hier een paar foto's van de koffer.

Groetjes André

Ik begrijp iets niet. Ik heb de DEVO 10 die dunner is dan de 8S van jou. Als ik in 1 kofferhelft beide lagen schuim weghaal en de zender erin leg dan wil het deksel echt niet dicht. Hiermee help ik de knuppels of schakelaars naar den vaantjes!
De Master gaat net aan erin. Kunnen nog mijn 2 Super CP en de Ladybird naast.
Heb jij iets gedaan dat die zender wel past? :confused:

Hallo tom ik heb de beugel achterop de zender even afgetekend met een pen en een strookje uit gezaagd met de decoupeerzaag zodat die beugel aan de andere kant komt tezitten.
De beugel zit bij mij net boven de master cp.

Groetjes André

Denk ook dat de ESC ermee uitgescheden is.
yellowflashcolorzpdt25.gif

Grtz Marco.

Ja denk het ook, de ander MCP heeft precies dezelfde setup en daar is het nog nooit mee gebeurt. Ik heb op deze nu eens een 25 A Esc gezet, van het weekend eens kijken of hij dan nog uit de lucht valt.

:offtopic:

Heerlijk gevlogen vandaag met mijn zelfgemaakte powerkites type Speedwing met een basis van 180cm. :yes:
Trekkracht van 155 kilo bij windkracht 5. :evilbat:

:ontopic:

Wat een kødzomer! :showass:

:offtopic:

Heerlijk gevlogen vandaag met mijn zelfgemaakte powerkites type Speedwing met een basis van 180cm. :yes:
Trekkracht van 155 kilo bij windkracht 5. :evilbat:

:ontopic:

Wat een kødzomer! :showass:

Ha ha inderdaad, zelf heb ik een matras van 3 m...of zoiets, met die wind wordt ik door het hele weiland gesleurd ha ha :D.

Back