Nou vandaag wel een leuke middag gehad,
Samen met Dylan en een aantal andere piloten een leuke middag gehad een de Ijssel bij deventer. Prachtig open veld en erg weinig wind.
Helaas was het geen perfecte middag,
Ik moest buiten nog steeds heel erg afstellen met de Master CP.
Binnen vloog ie prima, maar de staart kan 't niet bij-benen met de brushless main. Afijn.... accu 2 ... spelen met de gyro .... en aan 't eind van de vlucht klik ik per ongeluk de schakelaar van stand 1 naar stand 2.. en dat is 50% gyro sensor.... dus daaaag gyro en daar ging de heli.
Een flinke smak op een stalen rijplaat... aardig wat schade op 't eerste gezicht... dus morgen gaat ie uit elkaar om te kijken of het uberhaupt de moeite nog waard is ...
De V120 van Dylan verraste me namelijk wel qua vliegkwaliteiten toen ik die zag vliegen. En de aanschafwaarde valt eigenlijk nog wel mee..
Daarna nog even de super cp uitgelaten.
Flippen wilde binnen niet lukken bij ons in het theater....
Dus buiten lekker geoefend.... en het grote voordeel, als 't niet goed gaat TC erop en dan valt ie in t gras en is er niks aan de hand.
Maar het is me wel gelukt om ermee te flippen en loopings te maken.
Het viel me wel op dat de Super CP daarin wel wat te kort komt qua vermogen om op te vangen.
Dus of ik probeer andere lipo's dan de standaard lipo's.. of ik kijk nog naar een brushless versie motortje.
Al met al een erg leuke middag, ook gaaf om de vliegtuigen van dylan en de rest van de piloten te zien, maar toch wel gemenge gevoelens op m'n zelfvertrouwen omdat ik de MCP naar z'n grootje heb geholpen...
dus morgen gaat ie uit elkaar...en dan maar eens zien of 't de moeite waard is om 'm nog te fixen.