Sven75 30 jan 2014 #4.562 ja prima te doen, lekker simmen.. online samen met anderen is ook leuk, dan leer je best wel wat bij
Chow Forum veteraan 30 jan 2014 #4.563 Ik krijg het niet voor elkaar. Na 5 minuten verveel ik me al. Daarom vlieg jij straks inverted en ik niet
Ik krijg het niet voor elkaar. Na 5 minuten verveel ik me al. Daarom vlieg jij straks inverted en ik niet
Sven75 30 jan 2014 #4.564 geduld ... en heeel veel oefenen. al moet ik zeggen dat ik op de sim al best veel kan/durf... maar in 't echt sta ik nog steeds te klooien ... flippen lukt wel, maar dan he ...
geduld ... en heeel veel oefenen. al moet ik zeggen dat ik op de sim al best veel kan/durf... maar in 't echt sta ik nog steeds te klooien ... flippen lukt wel, maar dan he ...
Chow Forum veteraan 30 jan 2014 #4.565 Ja op de sim lukt mij van alles Ik heb geen geduld echter voor sim. Maar gamen deed ik ook nooit..
Sven75 30 jan 2014 #4.566 ik ook niet, maar dit vind ik toch wel leuk. de mcp zojuist weer netjes bekabeld e.d. Zender ingesteld. Accu's vol ... en nu nog weer wachten op een mooi vliegmomentje buiten
ik ook niet, maar dit vind ik toch wel leuk. de mcp zojuist weer netjes bekabeld e.d. Zender ingesteld. Accu's vol ... en nu nog weer wachten op een mooi vliegmomentje buiten
Chow Forum veteraan 30 jan 2014 #4.567 Ik heb wel even in de tuin gestaan met de mcpx maar t'is tergend koud
Sven75 30 jan 2014 #4.568 vanmiddag viel mee, tijdens hardlopen prima .. zonnetje erbij heerlijk .. maar daarna verdween de zon en was het inderdaad best fris
vanmiddag viel mee, tijdens hardlopen prima .. zonnetje erbij heerlijk .. maar daarna verdween de zon en was het inderdaad best fris
Sven75 30 jan 2014 #4.569 heb nu overigens de DR op 90 gezet en die van de staart op 125, zo is ie wel leuk ja... draait mooi vlot en is prima te houden zonder expo's.
heb nu overigens de DR op 90 gezet en die van de staart op 125, zo is ie wel leuk ja... draait mooi vlot en is prima te houden zonder expo's.
Chow Forum veteraan 30 jan 2014 #4.570 Dan kun je DR ook wel op 100 zetten hoor. Maakt nauwelijks wat uit.
Sven75 1 feb 2014 #4.574 @ Tom, had jij nu ook de BL kit voor de super cp van walkera gemonteerd? Zo ja, hoe heb je het gedaan met de canopy? Ik heb nu een nieuwe canopy, maar de motor schuurt nu tegen de binnenkant aan...
@ Tom, had jij nu ook de BL kit voor de super cp van walkera gemonteerd? Zo ja, hoe heb je het gedaan met de canopy? Ik heb nu een nieuwe canopy, maar de motor schuurt nu tegen de binnenkant aan...
Sven75 1 feb 2014 #4.576 oke. blijf het toch raar vinden dat walkera weer iets zelf heeft gemaakt, wat eigenlijk niet lekker past... ga jij een andere motor met dezelfde electronica van de kit proberen tom? Zo ja, dan heb ik eventueel ook wel interesse in die optie als dat werkt.
oke. blijf het toch raar vinden dat walkera weer iets zelf heeft gemaakt, wat eigenlijk niet lekker past... ga jij een andere motor met dezelfde electronica van de kit proberen tom? Zo ja, dan heb ik eventueel ook wel interesse in die optie als dat werkt.
Sven75 1 feb 2014 #4.580 ja maar dus wel gewoon zoals het kitje met de extra esc. ertussen. ( al zoekende naar een cm05 motor ) Edit: die van de HK scheelt maar 1 mm in hoogte, en breedte is gelijk aan wat ik nu heb.. dus of dat 't verschil gaat maken. http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10578
ja maar dus wel gewoon zoals het kitje met de extra esc. ertussen. ( al zoekende naar een cm05 motor ) Edit: die van de HK scheelt maar 1 mm in hoogte, en breedte is gelijk aan wat ik nu heb.. dus of dat 't verschil gaat maken. http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10578