Verzameltopic Walkera CP helicopters

Heb deze week via marktplaats deze walkera gekocht voor weinig maar ik heb een idee dat het niet klopt met deze heli ten eerste de type HM UFLY ziet er anders uit als ik die google en zie het filmpje en oordeel zelf

[media=youtube]QOJ3oduqNWY[/media]

[media=youtube]FDjBkm1vlec[/media]

Hoi Marc
Het aantal heli's die je door de jaren heen hebt gehad is veel , nieuw en 2 de hands .

Er was volgens jou altijd iets mis me die heli's nieuw en 2 de hands .
en vervolgens verkoop je ze weer met verlies .

Probeer eens een heli te kopen die bij je past .
en ga hem niet te koop zetten als er iets mis mee is , maar probeer het op te lossen .

Het mooiste is natuurlijk vliegen , maar naast vliegen hoort ook sleutelen .
dat is ook heel leuk , hoort erbij .

En op internet is veel info te halen .

zo heb ik mijn vloot op een na vliegend via vrienden en info op internet .

Als ik een probleem met een van mij toestellen heb zoek ik net zolang tot dat ik een oplossing hebt gevonden .

Dit is goedkoper dan telkens een heli te kopen en weer te verkopen als ze niet bevalt of iets markeert .

Doe hier iets mee Marc dat scheelt veel euro's en stress .

gr Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij heb je je een oor laten aannaaien.
Heli op het filmpje is duidelijk GEEN Ufly. De Ufly heeft een CP tail, de heli op het filmpje niet. Dus.....

Wim heeft wel een puntje.

Grtz Marco.

Volgens mij heb je je een oor laten aannaaien.
Heli op het filmpje is duidelijk GEEN Ufly. De Ufly heeft een CP tail, de heli op het filmpje niet. Dus.....

Wim heeft wel een puntje.

Grtz Marco.

klopt en het is een miskoop zeg maar dus of koop er nog een bij die wel in orde is en gebruik deze als donor heli voor de parts

Ik ga binnenkort 1 van mijn 2 Super CP's weer ombouwen naar de stock-versie.
Probleem met BL-versie is de erg korte vliegduur. (<3min.) Je kan wel grotere accu's gebruiken, maar die worden voor dit model gewoon te zwaar. 3D doe ik toch niet en ik kies dus voor een langere vliegtijd.

Joepie enzovoorts!

schiet mij maar lek, vorige week een paar dingen voor de super cp besteld, skidje e.d. bij Banggood, en nu al in huis ... das heel wat anders dan 8 weken ...

ook het 3weg verloopje binnen voor de accu's van de V120.

Moet alleen nog iets maken / zoeken van Banana plug naar JST om dit verloop op de lader aan te sluiten.

Gewoon even solderen Sven :-) dat moet een kleine moeite zijn voor een lichttechnicus :-) Ik heb denk ik inmiddels wel 25 verloopjes liggen voor 3 laders met allerlei pluggen.

ygyrepad.jpg

De super cp is weer helemaal stock, vliegt eigenlijk ook wel oke. Lekkere foute groene blades erop.... Nu alleen nog een canopy zoeken die erbij past ;-)

jep inderdaad, gezien die toch niet meer zo vaak mee gaat heb ik 'm gewoon weer standaard gemaakt. Dus ik vind 't prima zo.

Hallo ik ga een weekje naar de camping en mijn super cp gaat ook mee.
Maar nu heb ik een probleempje de lader die er bij zit is een usb en op de camping heb ik geen pc.
Maar ik heb wel een netwerkstekker 220v met usb uitgang, kan dit of ontploft dan mijn lader.

M.V.G André

Back