VGT in Hoeven op 15 mei 2011

Gerrit wil ook wel komen met zijn lier :-)
Misschien even via een ander draadje wat afspreken?

Na in Januari even als toeschouwer aanwezig te zijn geweest, nu ook zelf maar mee doen. even hard doorwerken aan de Hegi Kalif

1.) Wim Peltenburg, (Willem P), Pilatus B4, Sirrus, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
2.) Jan-Hein (JHvdK), , Spectra 2,4 Ghz, Riser 80 en Riser 100, kanaal 65
3.) Serge pot, metrick topflight 2,4 ghz
4.) Hendrik Sleurink (Hendrik), Sunny, Silentius en misschien de Barricuda, 2,4 Ghz
5.) Louis (loeki), varta fly, dalmation lady, carrera SB10, 2,4 Ghz
6.) Jacob Bos (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW 15, heeeel misschien Countryman, 2,4 GHz
7.) Maarten, Maarten X, Sagitta 900, Dandy, kanaal 62, 2,4 Ghz
8.) Arjan, (PH_AJH), Cirrus 75, Grosse Brillant-V, Medicine Man, synth kan. 67, diverse elastieken
9.) Gerrit Eggink, Cirrus, Bird of Time, 2,4 Ghz, elektrolier tot 4m
10.) Max (Flymax) Flamingo ASW 17 Trimmy en nog veel meer 2,4 ghz kan 71 en 78 FIETSLIER
11.) Gerben ASW-17
12.) Rick (Rick R), Riser, DG100, De Wite, Cirrus, Cirrus-75: 35Synth+Kan72
13.) Sven Atlantis I modified, BOT (als hij dan af is), Trimmy, 2.4 Ghz
14.) Jakkie takkie, Simprop Daedalus, Carrera Favorit, 747, kan. 78
15.) Steven (stef1987), Robbe Argo, 2.4
16.) Bart Doets (bdoets), Robbe Geier, Robbe Nova, Sig Riser, 2.4 Ghz
17.) rc Nick (Nick Weierink) Robbe Disco, Great Planes Spirit, Ridge Runt1. 35 Mhz kanaal 68
18.) R.c. Paul (Paul Weierink) Graupner Mosquito, Graupner Amigo II, Ridge Runt2, Igra Fiesta. 35 Mhz kanaal 80
19.) Gait (Gerhard Mars) Thermiekcruiser 2,4 GHz Motorspatz 35 MHz K 281, Albatros 100 2,4 GHz.
20.) Terence van der Stelt, Spirit, Hegi Kalif (moet gaan lukken hopelijk) 35 mhz. kan 72 en 78

Mooi die belangstelling :-).

Jullie zijn net zoals Arjan van harte welkom. Het beste lijkt me inderdaad dat ik een nieuw draadje start, ik zal dat hier in '' Zweefvliegen'' wel doen. Ik zal er gelijk een afbeelding van Google Earth in plaatsen, kunnen jullie zien waar het is..

Jan-Hein,

inderdaad een goede bestemming, het is een fijn zwevertje ;-). Ik had gisterenavond niet veel te doen en er was alleen maar prut op de tv. Ben toen mijn hok in gevlucht en om half twaalf was ie klaar :-).

Groeten,

Paul.

ootmarsum bij almelo toch ? redelijk te doen voor de rest van nl .ik zeg doen .

hoeven wordt mijn eerste treffen . eens zien wat dat wordt

ootmarsum bij almelo toch ? redelijk te doen voor de rest van nl .ik zeg doen .

hoeven wordt mijn eerste treffen . eens zien wat dat wordt

Een wereld gaat voor je open! Allemaal eensgezinde mensen die samen een relaxed middagje vliegen8-) Ik kijk er altijd weer naar uit.

Een wereld gaat voor je open! Allemaal eensgezinde mensen die samen een relaxed middagje vliegen8-) Ik kijk er altijd weer naar uit.
dat relaxed vliegen ken ik dat is het elk weekend bij ons op de club in elten . rondje vliegen . lekker keuvelen . is iemand wat vergeten , leen je het uit , ga je dan wat eerder weg als die persoon ,geen probleem ,komt dan wel volgend weekend of het ligt in de hut .

maar om nou met een hele club gestoorden rond te lopen die gek getikt zijn van zweefvliegen ,neee dat heb ik enkelt nog alleen gedaan :D .

maar om nou met een hele club gestoorden rond te lopen die gek getikt zijn van zweefvliegen ,neee dat heb ik enkelt nog alleen gedaan .

t is geen hobby serge maar n ziekte je komt er nooit meer vanaf ik loop er al zo,n 35 jaar mee:yes: en zalf helpt niet :rolling:

Afhankelijk van het weer en de beschikbaarheid van het veld, overweeg ik om op 14 mei het veld ook beschikbaar te stellen voor NIET vintage modellen. Het mag niet ten kosten gaan van de belangstelling voor 15 mei.
Hoeven kent vele campings(ook bij de boer) dus overnachten is geen probleem.

Nu blijkt dat de Nova het leuk doet, wil ik er ook mee leren vliegen. :D
Ik kom dus graag langs.

1.) Wim Peltenburg, (Willem P), Pilatus B4, Sirrus, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
2.) Jan-Hein (JHvdK), , Spectra 2,4 Ghz, Riser 80 en Riser 100, kanaal 65
3.) Serge pot, metrick topflight 2,4 ghz
4.) Hendrik Sleurink (Hendrik), Sunny, Silentius en misschien de Barricuda, 2,4 Ghz
5.) Louis (loeki), varta fly, dalmation lady, carrera SB10, 2,4 Ghz
6.) Jacob Bos (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW 15, heeeel misschien Countryman, 2,4 GHz
7.) Maarten, Maarten X, Sagitta 900, Dandy, kanaal 62, 2,4 Ghz
8.) Arjan, (PH_AJH), Cirrus 75, Grosse Brillant-V, Medicine Man, synth kan. 67, diverse elastieken
9.) Gerrit Eggink, Cirrus, Bird of Time, 2,4 Ghz, elektrolier tot 4m
10.) Max (Flymax) Flamingo ASW 17 Trimmy en nog veel meer 2,4 ghz kan 71 en 78 FIETSLIER
11.) Gerben ASW-17
12.) Rick (Rick R), Riser, DG100, De Wite, Cirrus, Cirrus-75: 35Synth+Kan72
13.) Sven Atlantis I modified, BOT (als hij dan af is), Trimmy, 2.4 Ghz
14.) Jakkie takkie, Simprop Daedalus, Carrera Favorit, 747, kan. 78
15.) Steven (stef1987), Robbe Argo, 2.4
16.) Bart Doets (bdoets), Robbe Geier, Robbe Nova, Sig Riser, 2.4 Ghz
17.) rc Nick (Nick Weierink) Robbe Disco, Great Planes Spirit, Ridge Runt1. 35 Mhz kanaal 68
18.) R.c. Paul (Paul Weierink) Graupner Mosquito, Graupner Amigo II, Ridge Runt2, Igra Fiesta. 35 Mhz kanaal 80
19.) Gait (Gerhard Mars) Thermiekcruiser 2,4 GHz Motorspatz 35 MHz K 281, Albatros 100 2,4 GHz.
20.) Terence van der Stelt, Spirit, Hegi Kalif (moet gaan lukken hopelijk) 35 mhz. kan 72 en 78
21.) Maarten (NoNo123) Robbe Nova, Gentle Lady 35 mhz. kan 68 en Corona!!! 2.4 ghz

Laatst bewerkt:
toppie NONO gezelig zeg jongens is de multiplex b4 bingo ook n vintage zwever?? ik heb er in de jaren 90 ns met een gevlogen enkel was die totaal niet te hukkepacken:nooo:de biglift werd van de bingo bijna onbestuurbaar op de elerons, en stuurde toen met de bingo het span naar boven, hij vloog nadat we het goede balanspunt gevonden hadden perfekt heelwat termiekvluchtjes mee gemaakt ook wat licht kunstvlucht ging goed:yes:

nou ik heb weer n vintage glider gescoort:yes: enwel de pilatus b4 (bingo) van multiplex is vliegwaardig maar moet nog wel n opknapbeurt krijgen:yes: zijn we weer n paar uurtjes van de straat toch:grin: wel is hij lekker aan zn gewicht vind ik met zn 2,6m spanwijte gewogen met lood maar zonder elektronica heeft hij n gewicht van 2500 gram!!er zit geen lierhaak onder is evt zo gemaakt hoor:yes:wel zit er n sleepkoppeling in:grin:ik hoor wel wat jully van deze vintage glider vinden:yes:

Las ik dat we bij Paul een dagje gaan slepen? De Mentor heeft dit jaar nog maar 2 sleepjes gemaakt. Ik kan helaas niet naar Hoeven komen.

Las ik dat we bij Paul een dagje gaan slepen? De Mentor heeft dit jaar nog maar 2 sleepjes gemaakt. Ik kan helaas niet naar Hoeven komen.

Hallo Fotor,

als het gras kort genoeg is dan kan het. Ik zal proberen te overleggen met de boer dat hij kort van te voren maait. Maar als je wilt dan kijk even in dit draadje wildvliegen-twente
daar staat meer info.

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt door een moderator:
na dat arjan bij mij geweest is om ff lekker te vliegen ,heeft hij mij ook overgehaald om mee te doen .
als de bus bij mij lang kan komen (arjan)?ga ik mee.
mpx alpha ,asw 15 ,tennerif ,corona 2.4 of kan 69

gr paulus

Back