Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ralf,strutter zei:De maten waar jij aan denkt zijn voor mij toch even een maatje te groot
knikvleugeltje zei:De romp delen lijkt me vrij moeilijk, zijn daar voorbeelden van? Is dat sterk genoeg??
welke profielen, instelhoeken, motor domping en zijwaartsstelling hij gebruikt heeft, dan is het uittekenen met als doel natuurlijk een CNC gefreesd ribben en spanten pakket, niet zo moeilijk meer.
Tevens kan je ook alle benodigde pluggen voor de turrets en motorkappen 3d tekenen, dan 3d uit een blok schuim frezen, matje erover en klaar!
Heb hier ervaring mee met motorkappen en tiptanks voor Dick v Mourik: gaat echt perfectstrutter zei:Tja als je het zo stelt lijkt het wel heel eenvoudig natuurlijk...
Zie mijn post bovenaan....jan brilman zei:Als het niet echt absoluut helemaal 100% zeker definitief nodig is, zou ik nooit voor een gedeelde romp kiezen.
strutter zei:Maar Ho, Ho nog even rustig aan hoor..
Het delen van rompen is bij ons op de club bij de grotere modellen (en bij de kisten van PHantasy in BLue ) vrij gebruikelijk, ik denk er dus vrij makkelijk over omdat ik het al regelmatig goed werkend in de praktijk gezien heb.
Hier zijn dus goede en nauwelijks zichtbare oplossingen voor.
als ten minste je al besloten hebt om hem te gaan bouwen
Je hoeft er voor mij geen werk van te maken hoor, ik was niet van plan iets te gaan delen.Zal van de week ff een 3d principe schets van een rompdeling in Solid Works tekenen en hier posten