Vijfde Engels-Nederlandse Oorlog

images

Niet onder de indruk!!!!!!!!!

Wij hebben het te druk met het ontvangen van de schepen van de Engelse vloot, nog even wachten op de HMS Diana, want die komt morgen aan in Hulst!

Kolenschoppen maken op mij ook geen indruk hoor... (alhoewel, je kunt er hard mee slaan)..:(

De Engelsen snappen niks van oorlogsvoering. Ze zoude er wel verstandig aan doen minder hard te Blèren en harder te Bouwen. De eerste letter hebben ze goed nu de rest van het woord nog. Met hun huidige bouwtempo heb ik geen een tijd om een miniatuur bezem te maken om in de mast te hangen van mijn hollander.

Mischien is het een gebrek aan discipline en kunnen ze wel een (kolen)schop onder hun hol gebruiken.

De Admiraliteit Chiefs hebben net uitgespuugd hun koffie toen ze lazen PuchForLife's verzending, hij is nu een duidelijke man en moeten uiterst voorzichtig zijn of anders zal hij worden opknoping in zijn Hollander zijn.:grin::grin::murder:
Met betrekking tot ons schip beschikbaarheid die een goed bewaard geheim, we hebben geen intentie van het openbaren van onze kracht totdat het tijd is om toe te brengen een bloedneus aan wie zo ooit voelt dapper genoeg om buiten hun modder vijver wagen en probeer een aantal ruw weer in een echte zee.:showass:
Be Good
mobbsie

we hebben geen intentie van het openbaren van onze kracht totdat het tijd is om toe te brengen een bloedneus aan wie zo ooit voelt dapper genoeg om buiten hun modder vijver wagen en probeer een aantal ruw weer in een echte zee.:showass:

i like this part!!!!

i like this part!!!!

Simply - you have nothing to show but a kolenschep!

And Mobbsie: I have a special tea for you - MATCHA HIKARI

This can also be written as Matcha harakiri - or seppuku tea.

Beware beware!

We know why your guns are so shiny and brand-new - they are never used! (the mrs. doesn't allow to use them - first she has to polish them again, and second - the bulletholes in the cupboard look a bit like woodworm holes - and the neighbours will start to gossip about that)

Back