Vijsje feathering shaft is er niet uit te krijgen.

Haha misschien een goede scherpe boor gebruiken die voor gehard staal te gebruiken is want de boutjes zijn verhard stale boutjes en geen gamma boortjes!!! oid

S6

Bedankt voor de info, maargoed ik ga nu gewoon die nieuwe gebruiken en dan zal ik dat probleem waarschijnlijk niet meer voorhebben..

fototje?

Kan je een foto van het probleem maken, of heb ik die gemist?
Misschien nog een mogelijkheid : een linkssnijdend HHS-Co boortje, bij de beter "ijzerwinkel" te koop. Als die goed pakt en door het inboren de loctite ook verwarmt draait met een beetje geluk ook het overgebleven bout-eind los als de boor in het massieve stuk komt.

Ik had de andere kant ook vastgehouden hoor.. ;) maarja nieuwe onderdelen zijn al besteld dus ik ga er niet veel tijd meer aan besteden..

Boutje van de featheringshaft boren, vaak gedaan. Het duurt FF maar het kan. Verder kan je net als PB zegt de Featheringshaft doorslijpen, bij het ringetje van de damper,..

Het enige dat echt werkt is met de dremel met een slijpschijfje erin een gleuf in de schroefkop slijpen en dan met een platte schroevendraaier de boel losdraaien.Aangezien je nu de kop al kapot geboord heb waarschijnlijk zou ik dan met de dremel de kop van het boutje helemaal wegslijpen. Gebruik dan wel de grote zwarte slijpschijfjes van dremel. Dit lukt gegarandeerd. Lukt het evengoed niet. Zaag dan de feathershaft door tussen de bladhouder en de mailrotohousing.

Back