Vintage Glider treffen - 17 mei 2009 te Boxmeer gaat definitief door.

En het is ook zeer achterbaks van "Michiel Faassen" om dit zo te doen, zonder overleg een mail naar de gemeente Rozendaal.

Ik denk dat "Michiel Faassen" vergeet dat sommigen van "Vintage Glider treffen" ook lid zijn van knvvl

Laatst bewerkt:
Mijn excuus aan meneer Faassen die blijkbaar mee leest, maar in het berichtje van de ambtenaar ging het echt over meneer Faasen.

We zien het wel. Kalmte zal ons redden zegt mijn vader altijd :-)

Komt tijd komt raad, het is nog geen 17 mei (of een andere datum)

Kan me niet voorstellen dat de KNVvL een heksenjacht gaat beginnen tegen eigen leden en potentiele nieuwe leden.
Als de KNVvL al die mensen onder hun "vleugels" wilt houden moeten ze zorgen dat de drempel laag genoeg is, aantrekkelijk maken. actief informatie verstrekken, constructief naar voren treden, beleid en regels toetsen en aanpassen aan de ontwikkelingen die zich voordoen. Actief mensen, die in hun ogen zich in het grijze gebied bewegen, binnen zien te halen.

Discussies moeten over feiten gaan, gissen is.....missen

Wel jammer dat het zo moet lopen, komt omdat Nederland zo klein is en overgereguleerd.

Laatst bewerkt:
Nou, wat ik zo jammer vind is dat meneer Faassen mijn naam en e-mailadres aan de gemeente Rozendaal doorgeeft zonder met mij contact op te nemen. Ik kan me voorstellen dat je dat doet als je er met elkaar niet uit komt - maar die indruk had ik nu juist niet. Misschien is er wel gewoon sprake van een misverstand.

Ik wacht even de reactie van de gemeente Rozendaal af. Als iemand in contact staat met meneer Faassen hoop ik dat die door kan geven dat ik graag van hem zou horen of er een probleem is. En als er voor de Nijmeegse Luchtvaartclub een probleem is hoor ik dat natuurlijk ook graag, maar daar ga ik niet van uit na de reactie van Eric.

gezeur............

Hoi,

Ik ga me niet bemoeien met het gezeur wat nu ontstaan is.
Mochten de inspanningen van Arjan niet leiden tot een goed gevoel en resultaat kan ik ook regelen, dat er op ons veld gevlogen wordt die dag.
Moet iedereen wel naar Havelte ( boven Meppel )
Ligt niet centraal, maar is wel een geschikt veld met parkeermogelijkheid etc.

Arjan succes!

Ik was in mijn achterhoofd al bezig om e.e.a. te regelen(toestemming boer, gemeente, vliegveld Seppe) om in september een reunie te organiseren van het Vintage treffen op mijn wildvlieg locatie van 300 x 300 meter hier in de polder. Hier kan je 5 elastieken tegelijk loslaten. Uiteraard kan dit proces versneld worden voor 17 mei.

YouTube - Maiden ASW 15 Robbe

Uiteraard ligt Rozendaalse hei veel centraler voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Ha,
Ik heb gesproken met de gemeente. Er is wat hun betreft geen enkel bezwaar tegen ons treffen.
Wel zou de KNVvL volgens de brief van Michiel Faassen aan de gemeente een wedstrijd op die dag op het Rozendaalse veld hebben - wat voor mij nieuw is, staat ook niet op de site van de KNVvL. Ook een beetje jammer dat niemand dat mij heeft laten weten, maar goed. Misschien is het wel een vergissing en is er dus niks aan de hand. Als er inderdaad een wedstrijd is moeten we een ander weekend prikken.

Ik ben blij. En jullie :-) ?

Ik ben opgelucht! Zou toch wel weer heel hollands zijn geweest als er vanuit regelgeving (lees aannames en non-communicatie) een leuk initiatief niet door zou kunnen gaan!

Arjan, hartelijk dank voor de actie!

Jacob Bos

Laatst bewerkt:
En de laatste hobbel lijkt ook genomen. Via de KNVvL heb ik vernomen dat de wedstrijd waar het over ging het clubkamp van de Nijmeegse is. Aangezien Eric eerder al aangaf tevreden te zijn met de gemaakte afspraken ga ik er nu helemaal van uit dat het goed gaat komen.

Dus mannen....we have a go :-)

gelukkig

gelukkig!!! het gaat dus vooralsnog door!

Heb ik gelijk weer even een aanmelding.

Een clubgenoot van mij heeft vandaag een schitterende Graupner Weihe 50 overgenomen.

Nu heb ik besloten (en hem aangezegd ;-)) dat hij maar moet zorgen dat de kist klaar is vóór 17 mei en mee "moet" vliegen van mij!

Dus bij deze: Wil Kok, Graupner Weihe 50, (forumnaam en kanaal nog onbekend)

Ik zal hem op gewiekste wijze de missende info even ontfutselen....

Geen zorgen, hij gaat wel mee!!

Heel fijn :-) Ik zet hem er bij.

Nog even dit: als je de gemeente Rheden een vraag stuurt krijg je dit antwoord:

=====================================================
Uw bericht is binnengekomen en wordt in behandeling genomen.
.........

Mocht u na 6 weken nog geen reactie hebben ontvangen, kunt u contact opnemen met het Telefoonteam,
dat te bereiken is via telefoonnummer (026) 49 76 911.

Hoogachtend,
Team Documentaire Informatie Voorziening.
=====================================================

Dat is (een deel van) de Nederlandse overheid...geeft zichzelf 6 weken!!! om een vraag te beantwoorden. Dan kun je beter de gemeente Rozendaal nodig hebben, die geven nog dezelfde dag een reactie.....

Deelnemers per 9-2-09
21 Toestellen: 38
Harry (return), Graupner Mosquito, Airtronics Cadet-UT1, 90
Jako (Jakkie takkie), Graupner UltraFly, Graupner Cirrus 1969, Multiplex Alpha-H, 78 Hoogstart
Kees (pl119), Graupner Mosquito
Arjan (PH_AJH), Graupner Cirrus1969, Simprop Hurricane 1982, Wik Salto 1975, Merlin's Magic 1980?, 67 73
Hoogstart tot 800 gram, Hoogstart tot 1500 gram
George (sjors4x4), Goldberg Gentle Lady 1981, Simprop Daedalus, Graupner HiFly 1978, 72
Jacob (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW15 2,4
Jan Hein (Jan-Hein), Sagitta 900, Drifter, Riser 2m, 65 (synth)
Bruno (Bruno van Hoek), Graupner Dandy 1972, 78
Gerhard (Gait), Wanitchek Motorspatz L3, Hegi Twen 1973, 68 281
Leon (Wubbe), Sniff 1983, 282
Raymond (Fotor), Sagitta 900, Grunau Baby 2.4
Wim (Willem P), Robbe Tonga, Robbe Edelweiss 2.4 2x hoogstart
Melvin (PH-MEL), Multiplex Alpha, Goldberg Gentle Lady, 68
Fred Damen, Multiplex Alpha, 62 75
Lyckele (vw4style), Carrera Milan 1975, 80 Hoogstart 3m/2500 gram
Guy (Gurodewa), E-Spatz, 79
Dennis (Meylink), Sagitta 900, Sagitta 600, Simprop Hurricane 1982, 64 285 lier
Peter Hangar, Graupner Uhu ?
Arno (Arno888), Dynaflight Bird of Time 2,4
Wil Kok(via PH-MEL), Graupner Weihe 50 ?
Jaap (F3Japio), Graupner Cirrus 1972, 71 73 77

DLG'ers Nijmeegse LC
Kevin Lamers 69

Laatst bewerkt:
Hi Fly

Beste Arjan,

Als mijn clubgenoot mij dan opgeeft met een weihe 50 dan wil ik er ook nog mijn HI FLY meenemen ik zag er nog een staan dus zal het wel leuk zijn.Deze heeft nog de originele cover.
Tevens bedank ik Mel voor het aanmelden, ik heb het duwtje nodig gehad.

Groet Wil

En nog eentje erbij..........

namelijk Robert Jan, een vliegmaatje van me met een Sunny 2000.

Ik voeg hem toe aan de lijst:

Harry (return), Graupner Mosquito, Airtronics Cadet-UT1, 90
Jako (Jakkie takkie), Graupner UltraFly, Graupner Cirrus 1969, Multiplex Alpha-H, 78 Hoogstart
Kees (pl119), Graupner Mosquito, 74
Arjan (PH_AJH), Graupner Cirrus1969, Simprop Hurricane 1982, Wik Salto 1975, Merlin's Magic 1980?, 67 73
Hoogstart tot 800 gram, Hoogstart tot 1500 gram
George (sjors4x4), Goldberg Gentle Lady 1981, Simprop Daedalus, Graupner HiFly 1978, 72
Jacob (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW15 2,4
Jan Hein (Jan-Hein), Sagitta 900, Drifter, Riser 2m, 65 (synth)
Bruno (Bruno van Hoek), Graupner Dandy 1972, 78
Gerhard (Gait), Wanitchek Motorspatz L3, Hegi Twen 1973, 68 281
Leon (Wubbe), Sniff 1983, 282
Raymond (Fotor), Sagitta 900, Grunau Baby 2.4
Wim (Willem P), Robbe Tonga, Robbe Edelweiss 2.4 2x hoogstart
Melvin (PH-MEL), Multiplex Alpha, Goldberg Gentle Lady, 68
Fred Damen, Multiplex Alpha, 62 75
Lyckele (vw4style), Carrera Milan 1975, 80 Hoogstart 3m/2500 gram
Guy (Gurodewa), E-Spatz, 79
Dennis (Meylink), Sagitta 900, Sagitta 600, Simprop Hurricane 1982, 64 285 lier
Peter Hangar, Graupner Uhu ?
Arno (Arno88, Dynaflight Bird of Time 2,4
Wil Kok(via PH-MEL), Graupner Weihe 50 ?
Jaap (F3Japio), Graupner Cirrus 1972, 71 73 77
Robert-Jan, Sunnt 2000, 63

Het wordt een mooie dag!

mvg
Kees

kan er een linkje komen naar een fotoboek waarin al onze toestellen gepresenteerd worden? Net zo iets als "mijn vloot " van Arjan. Hoe dat moet zou ik niet weten

Als jullie mij een fotootje mailen of een link naar een fotootje sturen wil ik op mijn website wel een aparte pagina maken met alle toestellen bij elkaar.
Nog even wat bouwjaren doorgeven zou ook leuk zijn (ongeveer, vanaf welk jaar was dit toestel leverbaar is ook best)

Verder, Wil (wimpie) welke frequentie wil je gebruiken?

Deelnemerslijst is weer helemaal up-to-date en staat nog steeds hier:
Deelnemers 17 mei 2009

Arjan....
clap2.gif
clap.gif
sunglasses2.gif

Helemaal top (zelf ben ik niet zo bedreven in deze mogelijkheden
sad.gif
)

Dit........

............is heel gaaf!
Inmiddels heb ik de sticker ook op het kielvlak Arjan.
Met een beetje mazzel ga ik morgen omhoog en vraag ik een maatje een paar foto's te maken.
Met mazzel wordt hij vervolgd dus.............

Back