Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Johannes,
Op de homepage van de club staat dat jullie momenteel op een andere locatie vliegen. Kun jij aangeven of dit nog actueel is?
Max
Johannes,
Op de homepage van de club staat dat jullie momenteel op een andere locatie vliegen. Kun jij aangeven of dit nog actueel is?
Max
ja, mijn voorstel zou zijn voor plan B om gewoon lekker te gaan vliegen met wat je maar wilt. En dan op de uitwijkdatum het Vintage Treffen te doen.
Voor Terence moet het zondag echt wel doorgaan, zijn laatste schatje ligt bij mij in de auto....:
![]()
Voor de meeting van zondag a.s. heb ik even een printscreen gemaakt van de frequenties, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Bovendien zijn op de naamkaartjes ook de frequenties afgedrukt.
![]()
Groet,
Jacob
Is er al iets bekend over enige uitwijk scenario's?
Ja. Zaterdag is voor mij geen optie helaas. Dus als het Vintage Treffen zondag niet lukt proberen we het over twee weken opnieuw (zie startpost).
Als het redelijk weer is maar erg veel wind is er een alternatief (niet-vintage) programma voor de liefhebbers; om 12 uur verzamelen bij het strandje naast de Ketelbrug (Noordoostpolder zijde) en gaan we daar hellingvliegen.
Johannes, (of iemand anders die het weet
Aan de Elsenburg ligt het veld, ik neem aan net ten noorden van die oval? Dat vak is 100x100 meter. Maken jullie gebruik van meer of is dat het stuk wat vliegveld is?