Vintage Glider Wintertreffen - 14 FEBRUARI, ZCNOP

Erik, ik denk dat het wel meevalt. Gerben komt met zijn Ibis, ik hoop mijn eerste sleepstarts met de Mentor te maken. Het is geen sleepmeeting, maar een vintage meeting waar voor het eerst enkele sleepstarts gemaakt gaan worden, naast de vliegtuigen die gewoon aan het elastiek en de fietslier omhoog gaan. Gewoon relaxed repareren.

ga ik ook doen wordt toch lekker koud zondag

gaan we ons lekker warm fietsen

3 x is scheepsrecht

WE GAAN VLIEGEN!!!

Na 2 mislukte pogingen lijkt het weer voor morgen redelijk goed. Het is nog steeds winter maar morgen lijkt het mee te vallen met de neerslag.

Vanmorgen dus de erwtensoep en tomatensoep ingeslagen. De koffie staat vanaf ca 9.30 uur klaar en ik zorg dat de kachel brandt.

Zoals eerder al gemeld zijn er geen kosten verbonden aan het treffen. We kunnen tegen ledenprijzen gebruik maken van de kantine van de ZCNOP.

Denken jullie nog wel aan een bewijs van je WA verzekering? Om eerdere verwarring uit te sluiten: dit kan dus een polis van je eigen verzekering zijn, maar als je een geldige KNVvL kaart hebt is dat ook goed.
Tot morgen!!
Max

YESS

Mooi, en ook echt wintervliegen! Beetje sneeuw, beetje kou, en warme winterversnaperingen. Word een mooie dag!

Tot morgen.

Jacob Bos

Detail

Klein dingetje wat me te binnen schiet: je noteert vanaf 9:30 kantine open. Starttijd voor het vliegen is toch 10:30?

Jacob

Skiplank klaar

Zwart is het nieuwe wit. Dus het glijvlak van de skies is voorzien van zwarte Oratex. Net even een glijtestje gedaan met de ski-starter, lijkt te werken. Nu nog ff een laklaagje en dan gaat ie de auto in voor morgen.

skistarter.JPG

Jacob

Peter, gewoon komen.
Sagitta in alleen windstil weer? Weet je hoe hard dat ding kan? De mijne leeft helaas niet meer, maar hij kon hard:

Ik had ballaststaven bij die kist, maar gebruikte ze nooit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Raymond,

Vorm in de video komt me idd bekend voor....

Heb indertijd alleen het profiel een beetje gemodified; zeg maar geflapt. Weegt ook maar 1 kg, heb geen ballast mogelijkheden.

Tot morgen,
Peter

@ Jacob,
Vliegen begint inderdaad om ca. 10.30 uur maar ik ga er van uit dat iedereen z'n spullen wel graag even inelkaar zet etc. Ik ben er zelf vanaf ca. 9.00 uur om te zorgen dat de koffie klaar staat en de kachel aan is.
@Peter: je kunt je voor dit treffen nooit te laat aanmelden, dus van harte welkom (p.s. voor alle slimmerikken; ja maandag aanmelden is natuurlijk wel te laat ;))
Max

o ja.....................

de Inspira en ik worden geen vrienden.
Iemand die belangstelling heeft voor de tekening?
Neem ik hem morgen mee. Kost je 5 euro.

Yieehaa! Eindelijk weer eens lekker vliegen.. :cool:

Ik heb meteen de topictitel aangepast, en wat me net even te binnen schoot, wordt dit het officiële VGG-draadje? Dan kunnen we de volgende meetings hier ook in zetten, en natuurlijk evt andere info.

TOT MORGEN!!!!!

Heej Patri, ik ga morgen ook, maar wil een beetje flexibel zijn dus ga met eigen vervoer. Wellicht kunnen we een andere keer carpoolen.
Het lijkt er trouwens op dat het gaat sneeuwen. Maar goed toch eens leuk om te gaan kijken.

ik heb net nog is bij ons gekeken voor het weer. bijna windstil hier morgen, en ook geen neerslag.

dus mensen, dat is al heel wat beter als de 2 eerste keren dat het treffen zou doorgaan.

succes morgen! en hopelijk een mooie map vol fotos van de dag?

Hoera het gaat door!

Vanavond overnacht ik in Friesland, scheelt weer stukje rijden tov vanuit Rotterdam moeten komen. Eindelijk al de Vintage Gliders ontmoeten, tot morgen!

Groet,
Gerben

Ga ik nog even de zolder op om stevige pennen te pakken voor de hoogstarts...stoot ik toch mijn kop zeg! Maar ik heb ze. Anders krijgen we ze niet de bevroren grond in :-)

Back