Vintage Glider Wintertreffen - 14 FEBRUARI, ZCNOP

Nog een filmpje van het Vintage Glider treffen. Ik krijg niet zo'n mooi plaatje in het bericht dus jullie moeten het met de kale link doen:

LKVG73jiHEw[/media] - vintage glider treffen

Het was inderdaad weer een super leuke dag. Een eye opener dat er zelfs onder deze omstandigheden nog thermiek werd gevlogen!!
Wat mij betreft volgend jaar weer........... maar eerst een voorjaarstreffen en dan in september?
Max

Laatst bewerkt door een moderator:
I really enjoyed the photos and videos from today's VGG flying session. It looks like it was a lot of fun, especially that bicycle winch. I wish I could have been there with you. Maybe some day.

Roger

Vintage treffen 14 februari 2010

Mijn dank aan de organisatie die deze dag mogelijk hebben gemaakt.
Perfect georganiseerd, mijn compliment.
Fantastische plek om te vliegen. Soms was het luchtruim boven ZCNOP druk bezet, dat was een prachtig gezicht. Landingen achter elkaar.....reuring op het veld.
Gerben en IBIS, bedankt voor jullie onvermoeibare inzet om al die zwevers het luchtruim in te (trekken) slepen. Ik heb lekker kunnen vliegen en erg genoten van deze gezellige dag :D

Johannes

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ook wat filmbeelden gemaakt. Niet echt van de zwevers, maar wel van het slepen met mijn Mentor.

Dat heb ik dus helemaal gemist...(te druk met andere dingen, zoals kwijlen op het Fantje :-) )
Maar dat ziet er soepel uit zeg, ik ga ook maar een stukje klitteband onder mijn Salto plakken. Als ik dan een keer aan mag haken...graag.

Ziet er erg goed uit Raymond precies wat je er van verwacht had denk ik.
zo'n sleper is een aanwinst voor de VGG

WAAROM moest het nou hier zo sneeuwen @#$%$#^&$#

Gauw inschrijven voor de volgende bijeenkomst.

Zijn er nog meer foto's of video's van het VGG-treffen? Ik had helaas deze keer geen camera bij me, maar ben benieuwd.....

Hier een foto van mijn Salto die Harry gemaakt heeft:

full

Hi Coen en andere deelnemers van de VG Treffen,

Foto's staan klaar om te worden ge-Up Load. Jacob gaat mij toegang verschaffen op zijn site, en wacht nu op een berichtje van hem.

Er zijn toch minder foto's gemaakt dan ik dacht. Zal wel aan de temperatuur gelegen hebben............:rolleyes:

nog even wachten dus.................;)

Gr Harry

tja dat is de jeugd he. Gerben (mijn zoon, niet de sleepvlieger) monteert de filmpjes. Ik vind het al helemaal prima omdat hij meestal wel muziek kiest die mij ook wel aanstaat.

Het is dat je de kabel uit de neus ziet hangen, anders zou je denken dat de kist aan de lier hangt. Zo steil ging het dus achter de Ibis ("Ik vlieg maar half gas!").

tja dat is de jeugd he. Gerben (mijn zoon, niet de sleepvlieger) monteert de filmpjes. Ik vind het al helemaal prima omdat hij meestal wel muziek kiest die mij ook wel aanstaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het op zijn tijd best een lekker nummer, maar dan meer voor een ander type kist of een ander filmpje (iets met Aerobatics of zo ;-) ). Voor een klassieker als dit had wat rustige muziek niet misstaan.

Maar goed, lekker dat je Gerben de filmpjes voor je monteert ;-)

Gr,

Johan

Ik blijf het apart (lees: mooi) vinden hoe zo'n vleugel heen en weer beweegt. Met deze opname heel goed te zien: mooi!!

@firefox is gewoon dommigheid van mijn kant. De sleephaak zit op dezelfde servo als de remkleppen. Vervolgens was ik vergeten om de kleppen weer dicht te zetten.

@firefox is gewoon dommigheid van mijn kant. De sleephaak zit op dezelfde servo als de remkleppen. Vervolgens was ik vergeten om de kleppen weer dicht te zetten.

Gelukkig, ik dacht dat ik niet slim bezig was. Mij overkwam precies hetzelfde, vond de ASW als zo snel dalen . . . maar ja was de eerste keer dat ie omhoog gesleept werd. Spelen de zenuwen toch een beetje mee.

Iets anders: over de foto's die Harry (return) heeft gemaakt. We hebben net wat heen en weer gemaild en zitten blijkbaar op elkaar te wachten . . Harry heeft nu toegang tot het online Picasa album en probeert te uploaden. Als dat niet lukt zoeken we naar een andere mogelijkheid. De foto's van hem komen er zsm in te staan!

Jacob

Back