Mooi Arjan, heb hem een aantal jaren geleden in het echt zien vliegen op de Abbotsford Airshow, Canada.
Peter
Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen ervaring met bouwen van dit soort vleugels, maar mijn gevoel zegt dat webbings hier helemaal niet nodig zijn. Als je boven en onder een gleuf maakt voor de liggers zit tussen de liggers nog een laag schuim, en ook voor en achter zit nog heel veel schuim. Ik zou zeggen dat die de functie van de webbings prima overnemen.Het schuim zie ik als vervanger van de balsa ribben, de rest van de opbouw doe ik traditioneel. De vuren liggers gaan er in met een balsa webbing (ik denk aan beide zijdes). Dan onstaat er een mooi doosje die ik in het schuim aanbreng.
@dirk: paar vraagjes, is de volgorde van het materiaal van je 'Senseo' zoals ik ook van plan ben? Dus schuim-glas-balsa-folie?
Kun je iets meer vertellen over de vleugelverbinder, en dan vooral hoe je die in het schuim heb aangebracht? Die bus voor de rondstaf, maakte die contact met het glas, of 'zweeft die los' in het schuim?
Jacob,
Ik zag dit draadje gisteren op RC network Jacob
Baubericht Ka 6 E 3,2m
....ongeveer 703,2 mm....
.... xx,2 mm
Verder: Mooi!
succes!
roost:
Da's de humor van Friezen, dat begrijpen jullie niet.
Gelukkig zit er nog een 1/8 Fries in mij, dus ik begrijp het wel.
Goed gedaan Jacob, ze happen weer allemaal die Hollanders.